חדר שינה פגם והתנערות מאחריות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דנה

    נשלח ע"ידנה 12:35, 25 בדצמבר 2013

    שלום רב, אמי רכשה חדר שינה לפני כשנה וחצי מרשת נייט-סליפ. לפני כחצי שנה החלו באופן ספונטאני להופיע כתמם בצבע צהוב-חום (מכו עיניים) על כל מסגרת העץ באיזורים שונים. אמי פנתה לחברה, נייט סליפ, אולם הם טוענים כי אין כל אחריות מצידם על העץ אלא רק על המזרן. אמי טענה כי מדובר כאן בפגם שהוא מעבר לאחריות סטנדרטית אולם הם עומדים בסירובם. מה אומר החוק במקרה זה ומה ניתן לעשות??

    השב
  • 12:49, 26 בדצמבר 2013

    האם נמסרה תעודת אחריות בכתב עם חדר השינה?
    אם כן, האם עיינתם בה? יתכן שיש בה משהו שעשוי לסייע.

    האם פניתם בכתב ודרשתם לקבל את תשובת החברה בכתב? אם לא, כדאי שתתחילו בצעד זה. לרוב, חברות חוששות לענות בכתב, במיוחד כשיש סיכוי שמדובר בהתחמקות ממתן אחריות לגיטימית.

    תגובה
  • 14:02, 26 בדצמבר 2013

    גם אנחנו רכשנו ספת נוער ברשת נייט סליפ סנטר.
    הספה היא של חברת "סימונס" והובטחה אחריות לחמש שנים.
    רכשנו הספה בחודש יוני 2013. ישנה על הספה נערה בת 19 (בחורה עדינה)
    והספה נשברה! אי אפשר לישון עליה כי העץ התפרק.
    פניתי למרכז השרות של נייט סליפ סנטר.
    אחרי המתנות של ארבעים דקות בכל פעם (ישנן שיחות מוקלטות) שלחו טכנאי.
    והטכנאי פסק שהליקוי נגרם עקב שבר. אין אחריות על שבר והם לא מוכנים לתקן.
    בקיצור - מה עושים?

    הייתי מציעה שנתאגד מספר לקוחות עם מקרה דומה ונגיש ביחד תביעה.

    אשמח אם תיצרו עימי קשר.

    בברכה

    טלי אלמן

    ניתן לפרסם את מספר הטלפון שלי בהקשר הזה.

    תגובה
  • 14:45, 26 בדצמבר 2013

    ככל שמדובר במדיניות במסגרתה החברה מתכחשת באופן גורף לתיקון תקלות תחת אחריות יתכן שכדאי לשקול תביעה יצוגית.

    תגובה
  • 14:42, 23 בינואר 2014

    תכנית חדשה תפתור בעיות וסכסוכים כספיים -


    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661

    ג'יין

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.