טעות בהזמנת כרטיס טיסה בחברת wizz - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • משה בורשטיין

    נשלח ע"ימשה בורשטיין 11:29, 27 בדצמבר 2013

    עשיתי הזמנה של כרטיסי טיסה למשפחה שלי בחברת wizz וקבלתי הודעה שהייתה תקלה בתשלום. היות שהבנתי שהעסקה לא הצליחה בצעתי עסקה שנייה והפעם שיניתי את תאריך החזרה ליום למחרת. למחרת כשהסתכלתי בחשבון גיליתי שיש לי הזמנה כפולה וחויבתי פעמיים. פניתי לחברת התעופה ובקשתי לבטל הזמנה אחת משום שנעשתה בטעות. הם הסכימו לבטל רק את חלק ההזמנה לטיסה הלוך בגלל שזה היה אותו יום אבל את ההזמנה הכפולה בחזור הם לא הסכימו לבטל בטענה שאלו שתי הזמנות שונות. ברור שאין דרך שאוכל לממש את שתי ההזמנות שהרי אינני יכול לנסוע יום אחרי יום מהונגריה לארץ. עבור ביטול הם דורשים מחיר שהוא כמעט שווה ערך לכרטיס. הצעתי להם גם שאנסה להחליף את הנוסעים שלי בנוסעים אחרים. וגם לזה הם לא הסכימו בשום אופן אלא בתשלום. שאז המחיר הוא שוב כמעט מחיר של כרטיס מלא. מה ניתן לעשות במקרה כזה שחברה מנסה לעשות הון בצורה לא צודקת תוך ניצול חולשתו של הצרכן?

    השב
  • 15:03, 27 בדצמבר 2013

    האם יש לך דרך להוכיח שהייתה הודעת שגיאה בעת ההזמנה ולכן ביצעת הזמנה נוספת? האם לא קיבלת במעמד ההזמנה הודעות מייל המפרטות את מועדי הטיסה (למיטב ידיעתי חברות מסוג זה שולחות מייל אישור מיד עם ביצוע ההזמנה)?

    תגובה
  • 23:57, 28 בדצמבר 2013

    אין לי דרך להוכיח שקבלתי הודעת שגיאה. אבל שתי ההזמנות נעשו מספר דקות אחת אחרי השנייה. אני חושב שברור שאין אפשרות לממש את שתי ההזמנות והן נעשו בגלל טעות. אחרי הודעת השגיאה מיד בצעתי את העסקה השנייה. את הכרטיס הכפול הלוך הם הסכימו לבטל משום שהבינו שזה נעשה בטעות. נראה לי שלפי זה ניתן להבין שגם הכרטיס השני של החזרה נעשה בטעות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.