עיכוב בימי אספקת המוצר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שולי

    נשלח ע"ישולי 09:52, 2 בינואר 2014

    רכשתי מוצר חשמל והייתי אמורה לקבלו לאחר 3 ימים, ביום בו נקבע לי הגעת המוביל נאמר לי מהחנות כי יש להם בעיה באספקת המוצר והוא יידחה בעוד 3 שבועות, משום שיעבור כחודש ימים מיום הרכישה היתי רוצה לדעת מה החוק אומר במצב זה, האם קיים איזשהו פיצוי? אינני מעוניינת לבטל את המוצר כי אני זקוקה לו אך לא ייתכן שזמן האספקה יחרוג כל כך הרבה ממה שהובטח. תודה

    השב
  • 09:15, 3 בינואר 2014

    האם פנית בכתב לחברה ודרשת פיצוי?

    תגובה
  • 11:17, 5 בינואר 2014

    שם תוכן הודעה:תודה על המענה - לא פניתי לחברה בכתב אך במהלך השיחה בה נאמר לי כי העיכוב יהיה בחודש ימים ביקשתי פיצוי, המוכרת מהחנות טענה שהיא תבדוק לאחר קבלת הסחורה מול הספק אם הוא יסכים לתת , משום שלא ידעתי אם אני זכאית לדרוש זאת או לא, לא התעקשתי. אם כך אתה ממליץ במצב כזה לפעול בפנייה בכתב? על סך איזה פיצוי אני יכולה לדרוש? האם החנות עצמה מחויבת לפצות אותי או הספק? מאחר והתשלום נעשה מול החנות אני מניחה שהם בעלי האחריות לדבר.

    תגובה
  • 16:28, 5 בינואר 2014

    אכן, תתחילי מפניה בכתב. היות ומדובר בחנות חשמל תנסי לחשוב האם יש מוצר חשמלי כלשהו שאת צריכה. אם כן, תוכלי לדרוש אותו בחינם או בהנחה (תלוי בסכום).
    העסקה נעשתה מול החנות ולכן יש להפנות את הדרישה אליה ולא לספק.
    בהצלחה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.