• 2 בינואר 2014

    עיכוב בימי אספקת המוצר

    רכשתי מוצר חשמל והייתי אמורה לקבלו לאחר 3 ימים, ביום בו נקבע לי הגעת המוביל נאמר לי מהחנות כי יש להם בעיה באספקת המוצר והוא יידחה בעוד 3 שבועות, משום שיעבור כחודש ימים מיום הרכישה היתי רוצה לדעת מה החוק אומר במצב זה, האם קיים איזשהו פיצוי? אינני מעוניינת לבטל את המוצר כי אני זקוקה לו אך לא ייתכן שזמן האספקה יחרוג כל כך הרבה ממה שהובטח.

    תודה

    2 בינואר 2014
  • 3 בינואר 2014

    עיכוב בימי אספקת המוצר

    האם פנית בכתב לחברה ודרשת פיצוי?

    3 בינואר 2014
    • 5 בינואר 2014

      עיכוב בימי אספקת המוצר

      שם תוכן הודעה:תודה על המענה - לא פניתי לחברה בכתב אך במהלך השיחה בה נאמר לי כי העיכוב יהיה בחודש ימים ביקשתי פיצוי, המוכרת מהחנות טענה שהיא תבדוק לאחר קבלת הסחורה מול הספק אם הוא יסכים לתת , משום שלא ידעתי אם אני זכאית לדרוש זאת או לא, לא התעקשתי. אם כך אתה ממליץ במצב כזה לפעול בפנייה בכתב? על סך איזה פיצוי אני יכולה לדרוש? האם החנות עצמה מחויבת לפצות אותי או הספק? מאחר והתשלום נעשה מול החנות אני מניחה שהם בעלי האחריות לדבר.

      5 בינואר 2014
      • 5 בינואר 2014

        עיכוב בימי אספקת המוצר

        אכן, תתחילי מפניה בכתב. היות ומדובר בחנות חשמל תנסי לחשוב האם יש מוצר חשמלי כלשהו שאת צריכה. אם כן, תוכלי לדרוש אותו בחינם או בהנחה (תלוי בסכום).
        העסקה נעשתה מול החנות ולכן יש להפנות את הדרישה אליה ולא לספק.
        בהצלחה.

        5 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?