חובת העמדת שירות לקוחות
אבי
אבילאור מקרה שקרה לי, רציתי לדעת האם יש ובה חוקית לחברה להעמיד שירות לקוחות אנושי, ולפי מה נקבע שירות הפעילות שלו.
RE:
עו&
עו"ד אדי בליטשטייןלא ברור מהודעתך על איזה מקרה מדובר.
RE:RE:
אבי
אבימדובר על חברת תחבורה ציבורית שפעילה עד אחרי השעה 24:00, ואינה מפעילה שרות לקוחות אנושי עד סוף גמר שעת הפעילות. יש לציין כי כיון שמדובר בקווים העמוסים שלפעמים מתוגברים ולפעמים לא, יש צורך במענה אנושי לדעת על תגבור או תקלה.
RE:RE:RE:
עו&
עו"ד אדי בליטשטייןסעיף 18ב לחוק הגנת הצרכן אכן קובע שיש להעמיד מוקד טלפוני הכולל מענה אנושי, אך הוא לא מתייחס לשעות הפעלת המוקד. כמו כן, הסעיף מפנה לתוספת השניה בחוק, שם מפורטים הגופים שצריכים לספק את המענה הטלפוני. חברה בתחום הפעילות שציינת איננה נמצאת שם.
RE:RE:RE:RE:
אבי
אביתודה רבה