חובת העמדת שירות לקוחות
לאור מקרה שקרה לי, רציתי לדעת האם יש ובה חוקית לחברה להעמיד שירות לקוחות אנושי, ולפי מה נקבע שירות הפעילות שלו.
לא ברור מהודעתך על איזה מקרה מדובר.
מדובר על חברת תחבורה ציבורית שפעילה עד אחרי השעה 24:00, ואינה מפעילה שרות לקוחות אנושי עד סוף גמר שעת הפעילות. יש לציין כי כיון שמדובר בקווים העמוסים שלפעמים מתוגברים ולפעמים לא, יש צורך במענה אנושי לדעת על תגבור או תקלה.
סעיף 18ב לחוק הגנת הצרכן אכן קובע שיש להעמיד מוקד טלפוני הכולל מענה אנושי, אך הוא לא מתייחס לשעות הפעלת המוקד. כמו כן, הסעיף מפנה לתוספת השניה בחוק, שם מפורטים הגופים שצריכים לספק את המענה הטלפוני. חברה בתחום הפעילות שציינת איננה נמצאת שם.
תודה רבה