• 3 בינואר 2014

    חובת העמדת שירות לקוחות

    לאור מקרה שקרה לי, רציתי לדעת האם יש ובה חוקית לחברה להעמיד שירות לקוחות אנושי, ולפי מה נקבע שירות הפעילות שלו.

    3 בינואר 2014
  • 3 בינואר 2014

    חובת העמדת שירות לקוחות

    לא ברור מהודעתך על איזה מקרה מדובר.

    3 בינואר 2014
    • 4 בינואר 2014

      חובת העמדת שירות לקוחות

      מדובר על חברת תחבורה ציבורית שפעילה עד אחרי השעה 24:00, ואינה מפעילה שרות לקוחות אנושי עד סוף גמר שעת הפעילות.
      יש לציין כי כיון שמדובר בקווים העמוסים שלפעמים מתוגברים ולפעמים לא, יש צורך במענה אנושי לדעת על תגבור או תקלה.

      4 בינואר 2014
      • 6 בינואר 2014

        חובת העמדת שירות לקוחות

        סעיף 18ב לחוק הגנת הצרכן אכן קובע שיש להעמיד מוקד טלפוני הכולל מענה אנושי, אך הוא לא מתייחס לשעות הפעלת המוקד. כמו כן, הסעיף מפנה לתוספת השניה בחוק, שם מפורטים הגופים שצריכים לספק את המענה הטלפוני. חברה בתחום הפעילות שציינת איננה נמצאת שם.

        6 בינואר 2014
        • 6 בינואר 2014

          חובת העמדת שירות לקוחות

          תודה רבה

          6 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?