חובת העמדת שירות לקוחות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אבי

    נשלח ע"יאבי 09:07, 3 בינואר 2014

    לאור מקרה שקרה לי, רציתי לדעת האם יש ובה חוקית לחברה להעמיד שירות לקוחות אנושי, ולפי מה נקבע שירות הפעילות שלו.

    השב
  • 09:16, 3 בינואר 2014

    לא ברור מהודעתך על איזה מקרה מדובר.

    תגובה
  • 23:17, 4 בינואר 2014

    מדובר על חברת תחבורה ציבורית שפעילה עד אחרי השעה 24:00, ואינה מפעילה שרות לקוחות אנושי עד סוף גמר שעת הפעילות.
    יש לציין כי כיון שמדובר בקווים העמוסים שלפעמים מתוגברים ולפעמים לא, יש צורך במענה אנושי לדעת על תגבור או תקלה.

    תגובה
  • 09:17, 6 בינואר 2014

    סעיף 18ב לחוק הגנת הצרכן אכן קובע שיש להעמיד מוקד טלפוני הכולל מענה אנושי, אך הוא לא מתייחס לשעות הפעלת המוקד. כמו כן, הסעיף מפנה לתוספת השניה בחוק, שם מפורטים הגופים שצריכים לספק את המענה הטלפוני. חברה בתחום הפעילות שציינת איננה נמצאת שם.

    תגובה
  • 14:39, 6 בינואר 2014

    תודה רבה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.