השלמת עסקה שנעצרה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ערן

    נשלח ע"יערן 18:22, 4 בינואר 2014

    שלום רב, באוגוסט רכשנו שולחן פ.אוכל, הגיע שולחן לא נכון והובטח לנו שייצרו לנו שולחן חדש, וגם שהוא הגיע הוא לא היה הנכון. עצרנו את התשלומים בכ.א לאחר שיחה עם החנות ובהמלצתה כי הם סוגרים את החנות: עכשיו שעברו 5 חודשים הם נזכרו שהם כן יכולים לספק את השולחן החדש ודורשים מאיתנו שנאפשר להם לספק ונחדש את התשלומים אנו כבר לא רוצים קשר איתם ומעדיפים לסבול את המצב הקיים מאשר להכנס מולם לעוד הרפתקאות ולא רוצים שום פיצוי הוא מאיים בתביעה, האם יש לו "קייס"? לבוא אחרי כמעט חצי שנה אחרי שהוא בעצמו אמר לי לעצור את התשלומים

    השב
  • 20:14, 4 בינואר 2014

    על פי הנתונים שסיפקת, נראה שה"קייס" של בעל החנות במקרה זה אינו חזק במיוחד. יחד עם זאת, אין זה אומר שזה ימנע ממנו לפנות לערכאות משפטיות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.