• 5 בינואר 2014

    פיצוי בעקבות אי הגעה לטיסה בגלל כוח עליון

    אני ירושלמי. הייתי אמור לטוס ב-13 לדצמבר בבוקר לנופש ברומא עם עוד 3 אנשים, אבל באותה עת בירושלים הייתה סופת שלגים שבגללה נחסמו כל היציאות מהעיר. אנו בכל זאת ניסינו להגיע לשדה, יצאנו כ-9 שעות לפני הטיסה, נתקענו בשלג במש כ-14 שעות וחזרנו הביתה. כ-6 שעות לפני שטיסה הייתה אמורה להמריא יצרנו קשר עם נציג של חברת תעופה ודיווחנו שספק אם נצליח להגיע. ברגע שנפתחו משרדים של הסוכן דיווחנו גם לו שלא הצלחנו להגיע לטיסה. אודה מאוד על יעוץ בשאלה האם מגיע פיצוי כלשהו במקרים כמו שלנו והאם עילת סיכול בגלל כוח עליון פועלת גם לטובת הנוסע ולא רק לטובת חברו תעופה.
    תודה.

    5 בינואר 2014
  • 23 בינואר 2014

    פיצוי בעקבות אי הגעה לטיסה בגלל כוח עליון

    תכנית חדשה תפתור בעיות וסכסוכים כספיים -


    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661

    ג'יין

    23 בינואר 2014
  • 6 בינואר 2014

    פיצוי בעקבות אי הגעה לטיסה בגלל כוח עליון

    שלום, אין הוראת חוק המאפשרת לכם לקבל פיצוי במקרים מהסוג שתיארת.

    6 בינואר 2014
    • 6 בינואר 2014

      פיצוי בעקבות אי הגעה לטיסה בגלל כוח עליון

      תודה על התשובה, אבל אני זקוק לקצת יותר פירוט - אני רוצה להבין מה סיכויים שלי לזכות בתביעת הסוכן במקרה שלא יסכים לפצות אותנו (בכל זאת עבור 4 אנשים מדובר בסכום לא קטן). נכון שאין חוק בנושא, אבל השאלה שלי האם יש הכלה משפטית? - קראתי בפורומים אחרים שבתי משפט מתיחסים לטיסה שלא יצאה בגלל מזג אויר כאל סיכול חוזה בגלל כוח עליון, ואז על פניו כל צד נשאר עם שלו והחוזה פשוט בטל. לכן רציתי להבין אם גם במקרה שלי החוזה שלי מול סוכן יבוטל ויחייבו אותו להחזיר את הכסף?

      6 בינואר 2014
      • 6 בינואר 2014

        פיצוי בעקבות אי הגעה לטיסה בגלל כוח עליון

        במצב הנוכחי הייתי פונה תחילה בכתב אל חברת התעופה ודורש לקבל חזרה את הכסף ששולם (ולא "פיצוי" כפי שציינת בהודעתך הראשונה). יתכן מאוד שאכן חברות התעופה מבצעות השבה של הכספים שגבו במקרים מסוג זה.
        לאחר קבלת התשובה, והנימוקים בה, ניתן יהיה לחשוב על פיתרון משפטי לסוגיה.

        6 בינואר 2014
        • 18 בפברואר 2014

          פיצוי בעקבות אי הגעה לטיסה בגלל כוח עליון

          פניתי דרך הסוכן לספק שרות - התשובה שלהם היא שהם מוכנים להחזיר רק מסי נמל והחזר חלקי שקיבלו ממלון, כלומר מדובר על סכום יחסית זניח יחסית לעלות ההזמנה ורק אנחנו אלה שנפגעים בעקבות המקרה... כמובן שהם מתלים את ההחזר בזה שנוותר על כל טענה כלפיהם בעקבות המקרה. איך היית מציע להגיב?

          18 בפברואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?