החלפת מוצר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • משה

    נשלח ע"ימשה 03:58, 8 בינואר 2014

    שאלתי כזאת.קניתי לבת שלי מכשיר סלולארי מסניף של באג בי-ם.בתור מתנת הפתעה.ביתי פתחה את הקופסא בבית ראתה את המכשיר,ובקשה שאחליף לה לדגם אחר.יש להדגיש שמלבד פתיחת הקופסא ,לא נעשה שום שימוש במכשיר.והוא לא הורכב כלל,ולא חובר לח,מל. כאמור החזרתי את המכשיר לקופסא.וכשפניתי לסניף,לתדהמתי הם סרבו להחליף את המכשיר,בטענה שהקופסא נפתחה. רק כעבור יומיים אחרי ששלחתי מייל זועם לשרות הלקוחות.הם בקשו שאחזור לסניף.ושם אמרו לי שהם מוכנים להחליף את המכשיר( כמובן שהייתי מוכן לשלם עבור הדגם היקר יותר את ההפרש) אך הם מורידים 10% פחת,כיוון שהקופסא נפתחה.בקשתי מהשירות לקוחות שישלח לי את שה במייל במפורש.והוא שלח לי. שאלתי מה אומר החוק במקרה כזה? והאם יש לי עילת תביעה יותר מסכום הפחת שהורידו לי ,שהרי החוק מחייב במקרים מסוימים את העסק בפיצוי ללא הוכחת נזק.

    השב
  • 10:53, 8 בינואר 2014

    שלום, אני מזהה שני כשלים. פתיחת אריזה כשלעצמה אינה מהווה עילה לאי ביטול עסקה. כמו כן, אין באפשרות בית העסק לגבות דמי ביטול בסך 10%. ככל שאכן יש בידיך הוכחה לכך שבית העסק גבה בפועל דמי ביטול בסך 10% עשויה להיות כאן עילה לתביעה יצוגית.

    תגובה
  • 11:13, 17 בינואר 2014

    משה שלום. צור איתי קשר ונבדוק אפשרות לתביעה משותפצ

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.