החלפת מכשיר סלולאר פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלכס

    נשלח ע"יאלכס 15:06, 8 בינואר 2014

    רכשתי לפני שבוע בדיוק מכשיר סלולארי בבאג באילת, וכבר מהיום הראשון היו לי בעיות קליטה, יש לי אחריות מהיבואן, אך לפני זה בדקתי שאלו לא בעיות רשת של החברת סלולאר, לאחר בדיקה מקיפה הבנתי שהבעיה במכשיר. היבואן ביקש ממני להגיע לסניף על מנת שיבדקו את המכשיר ואת הבעיה, והבעיה תתוקן, האם אני יכולה לדרוש טלפון חדש? שכן המכשיר אצלי רק שבוע, וכל השבוע בקושי השתמשתי בו (כי לא היה קליטה). כי אם רק מתקנים לי אותו זה כאילו שילמתי עכשיו על טלפון מחודש ולא חדש.

    השב
  • 08:13, 9 בינואר 2014

    במהלך תקופת האחריות, ככל שיש צורך להחליף את המכשיר עקב תקלה במסגרת אחריות יצרן, המכשיר יוחלף בחדש ולא מחודש.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.