• 8 בינואר 2014

    החלפת מכשיר סלולאר פגום

    רכשתי לפני שבוע בדיוק מכשיר סלולארי בבאג באילת, וכבר מהיום הראשון היו לי בעיות קליטה, יש לי אחריות מהיבואן, אך לפני זה בדקתי שאלו לא בעיות רשת של החברת סלולאר, לאחר בדיקה מקיפה הבנתי שהבעיה במכשיר. היבואן ביקש ממני להגיע לסניף על מנת שיבדקו את המכשיר ואת הבעיה, והבעיה תתוקן, האם אני יכולה לדרוש טלפון חדש? שכן המכשיר אצלי רק שבוע, וכל השבוע בקושי השתמשתי בו (כי לא היה קליטה). כי אם רק מתקנים לי אותו זה כאילו שילמתי עכשיו על טלפון מחודש ולא חדש.

    8 בינואר 2014
  • 9 בינואר 2014

    החלפת מכשיר סלולאר פגום

    במהלך תקופת האחריות, ככל שיש צורך להחליף את המכשיר עקב תקלה במסגרת אחריות יצרן, המכשיר יוחלף בחדש ולא מחודש.

    9 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?