open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 8 בינואר 2014

            החלפת מכשיר סלולאר פגום

            רכשתי לפני שבוע בדיוק מכשיר סלולארי בבאג באילת, וכבר מהיום הראשון היו לי בעיות קליטה, יש לי אחריות מהיבואן, אך לפני זה בדקתי שאלו לא בעיות רשת של החברת סלולאר, לאחר בדיקה מקיפה הבנתי שהבעיה במכשיר. היבואן ביקש ממני להגיע לסניף על מנת שיבדקו את המכשיר ואת הבעיה, והבעיה תתוקן, האם אני יכולה לדרוש טלפון חדש? שכן המכשיר אצלי רק שבוע, וכל השבוע בקושי השתמשתי בו (כי לא היה קליטה). כי אם רק מתקנים לי אותו זה כאילו שילמתי עכשיו על טלפון מחודש ולא חדש.

            8 בינואר 2014
          • 9 בינואר 2014

            החלפת מכשיר סלולאר פגום

            במהלך תקופת האחריות, ככל שיש צורך להחליף את המכשיר עקב תקלה במסגרת אחריות יצרן, המכשיר יוחלף בחדש ולא מחודש.

            9 בינואר 2014
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form