ביטול מנוי לאתר כינוס נכסים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אביהו

    נשלח ע"יאביהו 17:10, 12 בינואר 2014

    היי, לאחרונה רכשתי מנוי שנתי לאתר konesfree.co.il בעלות של 696 שח. לאחר יומיים התחרטתי ופניתי אל נציגת השירות בבקשה לבטלו ולהפוך אותו למנוי חודשי. נציגת השירות סרבה והפנתה אותי לחברת האשראי כדי שאדרוש לבטל את התשלומים מולם. עוד טענה כי אם הייתי מבצע רכישת מנוי דרך הטלפון ניתן היה לבטל את המנוי. דרך האינטרנט לא. שלחתי פניה דרך האתר שלהם אך לא זכיתי להתייחסות. בשיחה נוספת עם נציגת שירות אף נותק הטלפון בפני בצורה מעליבה. שלחתי מכתב תלונה למועצה לצרכנות. אני עובד עצות. אשמח אם תוכל לעזור לי בייעוץ לגבי דרכי פעולה נוספות, והאם זכותי לדרוש את כספי חזרה. תודה רבה מראש! אביהו.

    השב
  • 19:51, 12 בינואר 2014

    נראה שפנית לכל גורם אפשרי מלבד בית המשפט. אם לא יענו לפניותיך בימים הקרובים, תאלץ להגיש תביעה.

    תגובה
  • 21:20, 12 בינואר 2014

    תודה רבה! האם לדעתך החוק להגנת הצרכן חל על המקרה שלי? כדי שאדע איך לבסס את כתב התביעה. ושוב תודה!

    תגובה
  • 21:25, 12 בינואר 2014

    החוק חל.
    תתמקד בסעיפים שעוסקים במכר מרחוק ושיווק מרחוק. בהצלחה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.