• 14 בינואר 2014

    אי קבלת מוצר שהוזמן

    בוקר טוב,
    בתאריך 14/11/13 עשינו הזמנה לספת נוער שמועד האספקה למוצר שצויין הוא: 4 שבועות. העיסקה בוצעה בתשלומים בכרטיס אשראי. המוצר לא סופק במועד. וכשפנינו למוכר בחנות מספר פעמים מה קורה עם ההזמנה שלנו, הבטיח כל פעם מחדש :"עד סוף שבוע תקבלו" דבר שלא קרה גם מעבר לתקופת האספקה. כשפנינו למס' טל' של שרות לקוחות שמצויין בהזמנה הם אמרו ש"אין להם קשר לסניף באשדוד ושנצטרך לברר רק מול הסניף שקנינו", וכמובן כל פעם סיפר המוכר סיפור אחר, שמתעכבים בגלל ש"המפעל עבר מקום", וכל מיני סיפורים, ושביקשנו לדבר עם "בעל הבית" של החנות, אז המוכר תמיד סיפר סיפורים שאיננו נמצא, והוא עסוק וכדו'. בעקבות כל הסחבת ואי טיפול בעניינו, אמרנו למוכר בחנות שמבחינתנו ההזמנה מבוטלת ואנו מודיעים לחברת האשראי להפסיק את התשלומים, ביקשנו מחברת האשראי לעצור את התשלומים בכרטיס אשראי, דבר שנעשה ע"י חברת האשראי. תשלום ראשון כבר ירד, וכשאנו הולכים לחנות לבקש החזר של תשלום שירד, כל הזמן אומר המוכר שהעניין בטיפול. מה לעשות? וגם כל הטלפונים שנעשים אליו, כל פעם אומר שיחזור אלינו אך אף פעם לא חוזר ותמיד יש לו תירוצים. מה לעשות?

    14 בינואר 2014
  • 23 בינואר 2014

    אי קבלת מוצר שהוזמן

    תכנית חדשה תפתור בעיות וסכסוכים כספיים -


    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661

    ג'יין

    23 בינואר 2014
  • 14 בינואר 2014

    אי קבלת מוצר שהוזמן

    פני בכתב ותדרשי לקבל את כספך תוך 7 ימים. במידה ולא תקבלי את כספך חזרה - הגישי תביעה לבית המשפט.

    14 בינואר 2014
    • 14 בינואר 2014

      אי קבלת מוצר שהוזמן

      פנינו מס' פעמים לחנות ודיברנו במקום עם המוכר, וכן טלפונית בדרישה לקבלת הכסף בחזרה, זה לא מספיק? חייבים פנייה בכתב?

      14 בינואר 2014
      • 15 בינואר 2014

        אי קבלת מוצר שהוזמן

        הפניה בכתב נועדה כדי להוכיח בקלות את פנייתכם ואת מה שנכתב בה.

        15 בינואר 2014
        • 15 בינואר 2014

          אי קבלת מוצר שהוזמן

          תודה רבה!!!

          15 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?