אי קבלת מוצר שהוזמן - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רות

    נשלח ע"ירות 09:49, 14 בינואר 2014

    בוקר טוב, בתאריך 14/11/13 עשינו הזמנה לספת נוער שמועד האספקה למוצר שצויין הוא: 4 שבועות. העיסקה בוצעה בתשלומים בכרטיס אשראי. המוצר לא סופק במועד. וכשפנינו למוכר בחנות מספר פעמים מה קורה עם ההזמנה שלנו, הבטיח כל פעם מחדש :"עד סוף שבוע תקבלו" דבר שלא קרה גם מעבר לתקופת האספקה. כשפנינו למס' טל' של שרות לקוחות שמצויין בהזמנה הם אמרו ש"אין להם קשר לסניף באשדוד ושנצטרך לברר רק מול הסניף שקנינו", וכמובן כל פעם סיפר המוכר סיפור אחר, שמתעכבים בגלל ש"המפעל עבר מקום", וכל מיני סיפורים, ושביקשנו לדבר עם "בעל הבית" של החנות, אז המוכר תמיד סיפר סיפורים שאיננו נמצא, והוא עסוק וכדו'. בעקבות כל הסחבת ואי טיפול בעניינו, אמרנו למוכר בחנות שמבחינתנו ההזמנה מבוטלת ואנו מודיעים לחברת האשראי להפסיק את התשלומים, ביקשנו מחברת האשראי לעצור את התשלומים בכרטיס אשראי, דבר שנעשה ע"י חברת האשראי. תשלום ראשון כבר ירד, וכשאנו הולכים לחנות לבקש החזר של תשלום שירד, כל הזמן אומר המוכר שהעניין בטיפול. מה לעשות? וגם כל הטלפונים שנעשים אליו, כל פעם אומר שיחזור אלינו אך אף פעם לא חוזר ותמיד יש לו תירוצים. מה לעשות?

    השב
  • 09:52, 14 בינואר 2014

    פני בכתב ותדרשי לקבל את כספך תוך 7 ימים. במידה ולא תקבלי את כספך חזרה - הגישי תביעה לבית המשפט.

    תגובה
  • 12:27, 14 בינואר 2014

    פנינו מס' פעמים לחנות ודיברנו במקום עם המוכר, וכן טלפונית בדרישה לקבלת הכסף בחזרה, זה לא מספיק? חייבים פנייה בכתב?

    תגובה
  • 10:01, 15 בינואר 2014

    הפניה בכתב נועדה כדי להוכיח בקלות את פנייתכם ואת מה שנכתב בה.

    תגובה
  • 13:55, 15 בינואר 2014

    תודה רבה!!!

    תגובה
  • 13:48, 23 בינואר 2014

    תכנית חדשה תפתור בעיות וסכסוכים כספיים -


    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661

    ג'יין

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.