לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חלי

מכונת כביסה שקניתי לא תקינה

קבלנו את המכונה ביום שני השבוע. יש בעיות בכניסת המים,לא סוחטת נכון ומודיעה על הצג הודעות שגיאה מדי פעם. טכנאים של החברה הגיעו פעמיים,התיחסו בבוטות,וטענו שאלו תלונות סרק.אנחנו רוצים לבטל את הקניה,לא מתאים לנו לההפך לנודניקים כשקיבלנו מוצר פגום. מה תהליך ביטול עיסקה? קנינו דרך חברת וואלה שופס

עו"ד אדי בליטשטיין

אני מבין שקנית את המכונה מאתר האינטרנט של וואלה שופס וטרם חלפו שבועיים מיום קבלת המוצר. אם זה המצב, פני בכתב לוואלה שופס ותודיעי שאת רוצה לבטל עסקה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות