• 18 בינואר 2014

    מכונת כביסה שקניתי לא תקינה

    קבלנו את המכונה ביום שני השבוע. יש בעיות בכניסת המים,לא סוחטת נכון ומודיעה על הצג הודעות שגיאה מדי פעם.
    טכנאים של החברה הגיעו פעמיים,התיחסו בבוטות,וטענו שאלו תלונות סרק.אנחנו רוצים לבטל את הקניה,לא מתאים לנו לההפך לנודניקים כשקיבלנו מוצר פגום.
    מה תהליך ביטול עיסקה?
    קנינו דרך חברת וואלה שופס

    18 בינואר 2014
  • 19 בינואר 2014

    מכונת כביסה שקניתי לא תקינה

    אני מבין שקנית את המכונה מאתר האינטרנט של וואלה שופס וטרם חלפו שבועיים מיום קבלת המוצר. אם זה המצב, פני בכתב לוואלה שופס ותודיעי שאת רוצה לבטל עסקה.

    19 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?