החזר כספי עך מוצר שלא סופק - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גל

    נשלח ע"יגל 15:49, 20 בינואר 2014

    במסגרת שבוע המבצעים BlackFriday הזמנתי ושילמתי על אוזניות במחיר מבצע מחנות BUG, מאז האוזניות לא סופקו ומושכים אותי שבוע שבוע על אספקה במועד מאוחר יותר, אציין כי מחיר האוזניות היום הוא לא פחות מפי שתיים, וכי הוצע לי החזר כספי. העניין הוא כזה אם אני מקבל החזר כספי לא אוכל לקנות את האוזניות בחנות אחרת, כי הכסף לא יספיק ואז בעצם ביזבזתי זמן אנרגיה ואת ההזדמנות לרכוש במבצע שכן האוזניות הוצעו גם במקומות אחרים אבל רכשתי דווקא ב BUG, אבל אני לא רואה את האור בקצה המנהרה וממשיכים למשוך אותי. ועד היום אני בלי אוזניות (זהו דגם ספציפי שאני חושק בו). האם לגיטימי לבקש החזר עלות של המוצר כפי שהוא היום? האם תוכל להציע פתרון?

    השב
  • 05:10, 21 בינואר 2014

    אין באפשרותך לדרוש לקבל יותר ממה ששילמת אבל אתה בהחלט רשאי לעמוד על זכותך לקבל את המוצר שהזמנת (במחיר ששילמת עבורו).

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.