• 20 בינואר 2014

    איכות לצרכן

    התקשרו אל אמי משרות לצרכן להגיד לה שמגיעה לה מתנה ליום ההולדת שלה במקרה הייתי עם אימי בבית ואז אימי העבירה אלי את הפון ואז דיברתי עם נציגה בשם מיכל שאמרה שלאימי מגיע מתנה ליום הולדת ואז הסבירה מה מגיע לה הציעה לנו סלסלת איפור איכותית ועוד מספר דברים לבסוף הלכנו על סלסלת האיפור ואז הנציגה אמרה שזה יעלה רק בדמי משלוח ואז נתתי את מספר הכרטיס שלי לדמי המשלוח וכך הסתימה השיחה למחרת בבוקר התקשרה שוב הנציגה מיכל לאימי ואמרה לה שיש לה 1000 נקודות שחבל שהיא תפסיד אותם ולכן שולחים לה גם את השואב הרובוטי ואימי שאלה את הנציגה האם זה כרוך בתשלום והנציגה אמרה לה הכל סודר אני רק מוודה את הכתובת הנכונה ובכך הסתימה השיחה יומיים לאחר מכן אימי מקבלת את המשלוח הביתה עם המתנה של סט האיפור ואת הרובוט אין בקרטון שום חשבונית על חיוב הרובוט התקשרתי לשרות לצרכן לוודא שזה אכן מתנה והתברר לי שחייבו את כרטיס האשראי שלי (הבת) האם אני יכולה לבטל עסקה בחברת האשראי שלי והאם מותר להם לבצע עסקה בכרטיס האשראי שלי בלי אישור ממני ? אשמח לתשובה תודה אורלי הבת

    20 בינואר 2014
  • 21 בינואר 2014

    איכות לצרכן

    ככל שטרם חלפו 14 ימים יש באפשרותכם לפנות לחברה (עדיף בכתב לצורך תיעוד) ולהודיע על ביטול העסקה. אם החברה לא תבטל את העסקה תוכלי לפנות לחברת האשראי, להעביר לה את הפניה בעניין ביטול העסקה ולהתכחש לחיוב.

    21 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?