מכשיר שנקנה ב12.1 והתגלה בו תקלה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מלאני

    נשלח ע"ימלאני 08:01, 22 בינואר 2014

    שלום רב, ב12.1 רכשתי בחנות משווקת מכשיר LG G2 ב2300 ש''ח + 200 ש''ח הרחבת אחריות יצרן לשנתיים. קיבלתי את התעודת אחריות והכל היה תקין. במהלך הימים האחרונים הטלפון מבצע מלא ריסטרטים ובשונה למכשיר שיש ברשות חברים ומכרים, יש כמה אופציות שלא פועלות אצלי למרות שכביכול מעודכנת אותה גירסא בכל המכשירים. הבנתי שיש חוק שאוסר לתקן מכשיר בן פחות מ14 יום. האם הדבר תקף גם אם קניתי ביוזמתי פיזית את המכשיר? האם הם מחויבים להביא לי מכשיר חדש ולא מחודש? להגיע למעבדה של היבואן פירוש הדבר מחבניתי להפסיד 3 שעות עבודה ולקחת 2 אוטובוסים לכל כיוון. אשמח לעזרתכם בדחיפות! תודה מראש.

    השב
  • 11:56, 22 בינואר 2014

    שלום, אין חוק האוסר לתקן מכשירים במסגרת ה-14 הימים הראשונים. במסגרת שנת האחריות הראשונה אם לא ניתן לתקן את המכשיר על היבואן להחליפו בחדש.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.