חיבור לאפליקציה בחברת סלולר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ציון

    נשלח ע"יציון 18:22, 26 בינואר 2014

    שם תוכן הודעה: קיבלתי חשבונית מחברת סלולר לגבי קו הרשום על שמי (מכשיר הפלאפון בשימוש אימי) . להפתעתי גיליתי חיוב עבור חיבור לאפליקציה כלשהי. נאמר לי שהחיבור נעשה במוקד שירות בחדרה ( אנחנו מאזור תל אביב...) לאחר שהתעקשתי לקבל מסמך חתום על ידי או הקלטה שבה אישרתי את הצרוף לאפליקציה - נאמר לי שאין תיעוד ובעצם לאחר החיבור לאפליקציה נשלח אלי בדואר אישור על כך. (כמובן שאני לא קיבלתי דבר בדואר...) שאלתי הינה עקרונית - האם חברת סלולר יכולה לצרף אותי לאפליקציה ולחייב את חשבוני על סמך משלוח מכתב בדואר ( שכאמור לא קיבלתי...)מבלי לקבל אישור מראש ?

    השב
  • 18:29, 26 בינואר 2014

    לא. בידי חברת הסלולר צריך להיות אישור (חתימה, הקלטת שיחה וכו') לקבלת השירות בתשלום.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.