חיבור לאפליקציה בחברת סלולר
שם תוכן הודעה: קיבלתי חשבונית מחברת סלולר לגבי קו הרשום על שמי (מכשיר הפלאפון בשימוש אימי) . להפתעתי גיליתי חיוב עבור חיבור לאפליקציה כלשהי. נאמר לי שהחיבור נעשה במוקד שירות בחדרה ( אנחנו מאזור תל אביב...) לאחר שהתעקשתי לקבל מסמך חתום על ידי או הקלטה שבה אישרתי את הצרוף לאפליקציה - נאמר לי שאין תיעוד ובעצם לאחר החיבור לאפליקציה נשלח אלי בדואר אישור על כך. (כמובן שאני לא קיבלתי דבר בדואר...) שאלתי הינה עקרונית - האם חברת סלולר יכולה לצרף אותי לאפליקציה ולחייב את חשבוני על סמך משלוח מכתב בדואר ( שכאמור לא קיבלתי...)מבלי לקבל אישור מראש ?
לא. בידי חברת הסלולר צריך להיות אישור (חתימה, הקלטת שיחה וכו') לקבלת השירות בתשלום.