קניתי מוצר וקיבלתי במשלוח מוצר שהתגלה במקרה כמשומש.
לפני כשבוע הזמנתי נגן מוזיקה מבאג והוא הגיע אתמול במשלוח לבית. הנגן היה מיועד לאבא שלי. במהלך ההתעסקות שלו עם הנגן, המחשב ביקש לבצע סריקה של שגיאות עקב הוצאה לא בטוחה מהמחשב. לאחר הבדיקה נמצאו כ2300 שירים שנמחקו מהנגן בעבר(כנראה פיראטיים).. ממה שהבנתי דחפו לי מכשיר משומש שעבר תיקון באריזה חדשה ללא בושה.עשו עלי קומבינה. כרגע באג הורידו את המוצר מהמלאי גם. מה אפשר לעשות ומה החוק אומר על מקרים שבמפורש התגלה שהספק שירות ביצע תרמית מסוג זה. תודה מראש.
רצוי לציין שבאג היא היבואנית של אותו מוצר וכלל המוצרים מאותה חברה. מכך היא בלבד הנושאת לאחראיות.
האם פנית לבאג והסבת את תשומת ליבה לעניין? האם דרשת להחזיר את המוצר ולקבל חדש במקומו?
כתבתי לבאג גם במייל לשירות לקוחות וגם בפייסבוק שלהם. אבל הם ממשיכים להתעלם.
אם כך תגיש תביעה.