• 18 בפברואר 2014

    רהיטים שלא סופקו ובעל העסק לא מבטל את העסקה מול חב' הסליקה שלו.

    בתאריך 27.12.2013 חתמתי על עסקה עם חברת רהיטים ספ-רון ברשל"צ בסך 5000 שח ב-10 תשלומים ב"ויזה".

    רשום על ההזמנה אם ההזמנה לא תסופק עד ה8.1.14 הלקוח יבטל את העסקה ללא דמי ביטול.

    הסחורה סופקה ב-9.1.14 עם שברים ופגמים מהותיים. מיד התקשרתי עם בית העסק וזה הורה לי לבטל את העסקה וגם הוא יבטל אותה - ולקח את הרהיטים חזרה.

    במקום לבטל את העסקה בו ביום , בית העסק העביר את השוברים המגוהצים לאחרים... ב-22.1.14 כלומר 14 יום אחרי שלקח את הריהוט ואמר שהוא יבטל את העסקה.

    השוברים הללו עברו כנראה מספר "ידיים" עד שהגיעו לחברת "תעשיות פולימרים אשקלון" שהוא רוכש מהם סחורות, ואלה העבירו את השוברים לחברת סליקה שלהם.

    לא מכירה את החברה הזאת ולא עשיתי עימם שום עסקה!!!. ויזה אומרים שאין פה "הכחשת עסקה"

    ויזה אומרים שאינם יכולים לבטל לי את העסקה למרות שאני על הקו עימם מיום קרות המקרה, ולמרות שבית העסק מסכים שאבטלה. ויזה אומרים שרק בית העסק חייב לבטל את העסקה אבל אלה אומרים שאינם יכולים לבטל את העסקה כי לא קבלו כסף - אלא סחורה, ומיתממים מדוע ויזה לא מבטלת לי את העסקה. כך מטרטרים אותי יום יום. אני עומדת מול "שוקת שבורה".

    בעל העסק החזיר לי ב-17.2.14 סך 500 ש"ח (מתוך 5000) כדי לצאת לידי חובה, כי ידע שלא יחזיר או יבטל את יתרת העסקה ובזה נגמרה התקשורת שלי איתו. סוכם כי אתקשר עימו בערב כדי למצוא דרך שיחזיר לי את יתרת הסכום, וכך עשיתי,מיד בתחילת השיחה פרץ בשאגות עלי, חרף אותי וקילל אותי בקללות שהדעת והנייר אינם סובלים שאחזור עליהם פה, ולבסוף איים עלי שיבוא וישבור לי את הדלת ויפגע בי ושאתבע אותו בבית משפט שהוא מצפצף גם על החוק.
    לנ"ל תביעות שנתבע על ידי לקוחות כמוני - ובכולם פסק הדין היה נגדו. ( גם לא הופיע למשפט) וגם התערבות של אמון הצבור והמועצה להגנת הצרכן לא הועילו.

    האם יש דרך לבטל את העסקה דרך ויזה? מה אומר החוק לגבי מקרה כזה?


    מודה לך מראש על עזרתך האדיבה.
    פיקי קוזלובסקי

    18 בפברואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?