רכישת נעליים פגומות
ביום ראשון אחהצ רכשתי נעלי ספורט אדידס שעלו לי 200 ש״ח לילד בן שלוש וחצי. יום למחרת נעל אותם לגן. ביום שלישי שרציתי לנעול לו אותם שוב ראיתי שהן ממש מתקלפות. אחרי פעם אחת בלבד שנעל!!! חזרתי לחנות, תוך 48 שעות, המוכר הסכים להחליף לי את הנעליים אך מכיוון שלא היו נעליים אחרות שהתאימו נתן לי זיכוי ולא הסכים להחזיר לי את הכסף. הטענה שלו שהוא לא חייב להחזיר כסף על מוצר פגום. רק על חדש באריזה. האם זה נכון?
החנות איננה חייבת במקרה זה לבטל עסקה (מכוח סעיף 2 לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)) היות ובוצע שימוש במוצר (בנך נעל את הנעליים) והן נפגמו, וכתוצאה מכך איננה חייבת להחזיר את כספך.