רכישת נעליים פגומות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שלי

    נשלח ע"ישלי 08:41, 19 בפברואר 2014

    ביום ראשון אחהצ רכשתי נעלי ספורט אדידס שעלו לי 200 ש״ח לילד בן שלוש וחצי. יום למחרת נעל אותם לגן. ביום שלישי שרציתי לנעול לו אותם שוב ראיתי שהן ממש מתקלפות. אחרי פעם אחת בלבד שנעל!!! חזרתי לחנות, תוך 48 שעות, המוכר הסכים להחליף לי את הנעליים אך מכיוון שלא היו נעליים אחרות שהתאימו נתן לי זיכוי ולא הסכים להחזיר לי את הכסף. הטענה שלו שהוא לא חייב להחזיר כסף על מוצר פגום. רק על חדש באריזה. האם זה נכון?

    השב
  • 09:06, 19 בפברואר 2014

    החנות איננה חייבת במקרה זה לבטל עסקה (מכוח סעיף 2 לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)) היות ובוצע שימוש במוצר (בנך נעל את הנעליים) והן נפגמו, וכתוצאה מכך איננה חייבת להחזיר את כספך.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.