סחורה פגומה
שלום הורי רכשו מזרן, סיפקו להם לאחר חודש מהקניה, לאחר שבוע מהאספקה המזרן שקע, הגיע סוכן מטעם החברה וראה שזה אכן כך, החליפו להם למזרן חדש, לאחר שבוע שוב המזרן שקע, שוב מישהו אמור לבוא לבדוק, אך כעת הם אינם מעוניינים עוד במוצר כיוון שזה כבר הופך לטרטור וכן לא ניתן לדעת עוד כמה פעמים זה יקרה. האם ניתן לבקש זיכוי מהחנות?
ניתן לבקש אך בשלב זה סביר להניח שהחנות לא תסכים ותטען שחלפו 14 ימים מועד אספקת המזרון. אני מציע להתחיל עם מכתב לחנות בו תפרטי את כל הטענות שלך (לצורך תיעוד) ואם החנות לא תסכים לבטל את העסקה, תאלצי לפנות לבית המשפט.