• 19 בפברואר 2014

    סחורה פגומה

    שלום

    הורי רכשו מזרן, סיפקו להם לאחר חודש מהקניה, לאחר שבוע מהאספקה המזרן שקע, הגיע סוכן מטעם החברה וראה שזה אכן כך, החליפו להם למזרן חדש, לאחר שבוע שוב המזרן שקע, שוב מישהו אמור לבוא לבדוק, אך כעת הם אינם מעוניינים עוד במוצר כיוון שזה כבר הופך לטרטור וכן לא ניתן לדעת עוד כמה פעמים זה יקרה. האם ניתן לבקש זיכוי מהחנות?

    19 בפברואר 2014
  • 20 בפברואר 2014

    סחורה פגומה

    ניתן לבקש אך בשלב זה סביר להניח שהחנות לא תסכים ותטען שחלפו 14 ימים מועד אספקת המזרון. אני מציע להתחיל עם מכתב לחנות בו תפרטי את כל הטענות שלך (לצורך תיעוד) ואם החנות לא תסכים לבטל את העסקה, תאלצי לפנות לבית המשפט.

    20 בפברואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?