טלפון סלולרי פגום מסמסונג - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלכסנדרה

    נשלח ע"יאלכסנדרה 20:55, 22 בפברואר 2014

    שלום, מעניין איך נגמרה התביעה אצל אדי. גם אני קניתי מכשיר גלקסי S3 מסאני, היבואן הראשי של סמסונג. אחרי חודש וחצי התלוננתי על הבעיות בתפקודו, שהיו מלכתחילה. ממצאי הבדיקה של החברה היון: הצג שבור/כתם שחור בצג, קורוזיה בכרטיס ראשי, הטלפון נתקע. מעניין שכשהטלפון הוחזר לי לא מצאתי בו שום שבר בצג והוא לא נתקע. קשה לא להרים גבה: האם הייתה בדיקה בכלל? הטכנאי שקבע שיש בעיה כלשהי בצג אפילו לא טרח להסיר את המדבקה ממנו. אכן היו שריטות על המדבקה אך לא על הצג. לגבי קורוזיה גם לא ברור: 1) האם ישנה בכלל לאור חוסר אמונות של הבדיקה, 2) האם הייתה כבר במעמד הרכישה, 3) האם נגרמה לאחר מסירת המכשיר לבדיקה של החברה. אציין, שהבאתי לבדיקה טלפון שהיו לו בעיות אך הוא היה במצב פעיל. בחנות אמרו שצריך לעדכן גרסא. חזרתי אחרי חצי שעה שהטלפון שלי כבר מת. מה קרה בזמן הזה? בכל מקרה החברה לא יכולה להוכיח שהנזק נגרם על ידי הקונה. זה התנאי בתעודת אחריות. אז על סמך מה החברה מתנערת מאחריות? אני דורשת להחליף טלפון לחדש. אני יודעת שמתארגנת קבוצה להגשת תביעה ייצוגית נגד סמסונג וגם מתארגנת קבוצה להגשת תביעה קטנה נגד סאני. מה אפשר לעשות כדי להפסיק את הזילזול הזה בזכויות הצרכן מצד נציגת סמסונג בארץ?

    השב
  • 11:49, 23 בפברואר 2014

    הייתי מציע להתחיל עם פניה בכתב ומתאר את השתלשלות האירועים ומדגיש את המחדלים (לדוגמה שהטכנאי ציין שיש שבר או כתם במסך, בעוד שבפועל אין זה המצב). יתכן שלאחר בדיקה יתברר שהטכנאי צירף למכשיר שלך ממצאי בדיקה של מכשיר אחר (טעות - קורה).

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.