החזר כספי לא מלא - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יוליה

    נשלח ע"ייוליה 09:49, 24 בפברואר 2014

    שלום הזמנתי לפני שנתיים כמה ארונות קיר בחברת ארונות ריווירה, כמה ימים לאחר ההזמנה החלטתי לשנות את אחד הארונות לדגם אחר יותר יקר והתבקשתי להוסיף 2000 ש"ח. אחרי ההתקנה הארון "המשודרג" כל הזמן התקלקל ואפילו היווה סכנה לבנותיי הקטנות (הדלתות הצפות המאוד כבדות כל הזמן נפלו מהמסילות). במהלך 8 חודשים הבאים הזמנו מתקינים 5-6 פעמים (שכל פעם היינו צריכים לקחת חופש מעבודה) עד שבאישהו שלב אמרתי שאני לא מוכנה יותר להמשיך ככה ושייקחו את הארון הזה לגמרי. הוצע לי להחליף את הדלתות הצפות לדלתות פתיחה רגילות והובטח לי החזר מלא של התוספת ששילמתי בזמנו של 2000 ש"ח. הסכמתי להחלפה. אבל כשהגיע זמן להחזיר כסף הם עשו תמחור מחדש ומוכנים להחזיר לי רק 1400 שקל בטענה שכששיניתי את דגם הארון גם הבמנה הפנימי התייקר והוא הרי נשאר אצלי. בנוסף לכל בזמן התיקון האחרון גם נגרם נזק מסוים באיזור העבודה, כמו שריטות בפאנלים, דפיקות בקירות בכמה איזורים. האם יש עילה לתביעה ,איזה הוכחות יש להציג ואיזה פיצוי אפשר לדרוש? הקניה נעשתה ביוני 2012! תודה,

    השב
  • 09:54, 24 בפברואר 2014

    שלום, על פי המתואר ניתן לדרוש החזר כספי מלא (במיוחד לאור העובדה שהדבר הובטח לך בעבר). קחי בחשבון שככל שיהיו לך ראיות המעידות על כך שהחברה הסכימה בעבר להשיב את מלוא התשלום, יהיה קל יותר לקבל סעד זה בבית המשפט.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.