רכישת סלון - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • קרן

    נשלח ע"יקרן 15:32, 26 בפברואר 2014

    שלום. רכשתי סלון בהזמנה לאחר יומיים עצרתי את ההזמנה וביקשתי לחזור לדגם ללא שינוי אמרו שאין בעיה ההזמנה עדיין לא בוצעה. בעקבות זה אני אמורה לשלם מחיר עבור הספה כמו שמופיע בחנות. בעל החנות פתאום מחליט שהספה עולה 6900 ולא 5900 . הכול מתנהל טלפונית. ביקשתי שישלח לי תמונה של המחיר כי לפי זכרוני המחיר היה 5900 . הוא שלח תמונה שבה הוא הוסיף על תג המחיר בכתב אחר אץ המחיר שהוא דורש. ביקשתי לבטל ולקבל החזר כספי. האם הוא יכול לדרוש ממני 30% מהסכום למרות שהוא עדיין לא ביצע הזמנה? אם תרצה אצרף לך את התמונה שרואים בבהירות את השינוי הפתאומי מה לעשות?

    השב
  • 17:36, 28 בפברואר 2014

    תקנות הגנת הצרכן מחריגות את זכות הביטול למוצרים בהזמנה מיוחדות או מידות מיוחדות. יחד עם זאת ציינת שבעל החנות עדיין לא הזמין את הריהוט בעצמו ולכן יתכן מאוד שבית המשפט יקבע כי הודעת ביטול העסקה נעשתה כדין. במצב כזה דמי הביטול יעמדו על 5% משווי הטובין או 100 ש"ח, לפי הנמוך.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.