• 27 בפברואר 2014

    התנהלות לקויה של תאגיד המים האזורי

    אני גר בעיר דרומית. ב-5 לפברואר קיבלתי חשבון מים ונדהמתי לגלות שקיבלתי חשבון של 2000 ש"ח כשהממוצע החודשי שלי סובב סביב 400 ש"ח. מיד רצתי לשעון המים וגיליתי שהוא מסתובב ללא צריכה כלומר יש לי נזילה תת קרקעית. אני גר בבית דו משפחתי. למחרת הגעתי למשרדי תאגיד המים האזורי עם הבעיה שנוצרה אצלי והפקידה אמרה שיתחשבו בי ושמותר שני חשבונות בשנה של חריגות בהן ניתן להתחשב. כמה התנהלויות לא תקינות ואפילו תמוהות קרו בסיפור שלי .
    א. קריאת מד המים התבצעה ב-31 לדצמבר 2013 .הממוצע החודשי שלי עומד על 32 קוב לחודשיים ובחשבון צויינה צריכה של 147 קוב מים . החשבון נערך במשך 23 ימים והוצא למשלוח לדואר ב-23 לינואר 2014. חשבון המים הגיע לביתי רק ב-5 לפברואר 2014.
    ב. צויין לי בחשבון המים שהגיע שיש לי צריכה שחורגת ב-250% .מה הועילו חכמים בתקנתם? תודה באמת שאתם מודיעים לי על חריגה יותר מחודש אחרי הידיעה עליה...
    ג. בינתיים ,מאז ה-31 בדצמבר 2013 ועד ה-5 בפברואר זרמו עוד כ-160 קוב מים בלי ידיעתי.
    ד. הבאתי שרברב שמכיר את הבעיה בבתים אלו שברחוב שלי שביצע מעקף של הצינורות הפגומים ופתר את הבעיה.
    ה. כשאמרו שיתחשבו בי ,חשבתי לתומי שאשלם עבור הצריכה הממוצעת לאחר שאביא קבלה משרברב ,אך במקום לשלם כך, שילמתי כ-1000 ₪. ועוד חשבון כזה מצפה לי בהמשך.
    התאגיד בטח יגיד שהוא לא ערוך למשלוח מסרון לכל לקוחותיו החורגים כי זה מטריד אותו או שזה בעיה שלהם או שזה אמצעי לגיטימי לעשיית רווח כי גם לאחר הזיכוי שביצעו בחשבוני הם מרוויחים. אפשר היה לעשות את זה פשוט/קליל/חסכוני/הוגן/צודק יותר ומחק את המיותר אך למישהו כנראה לא איכפת ...
    מה לדעתכם אני צריך לעשות בהתנהלותי מול התאגיד?
    האם יש צדק בטענותיי והתנהלות התאגיד לקויה ?
    מה אני עושה שמקרה כזה לא יחזור אצלי או אפילו אצל האדם הפשוט ?

    27 בפברואר 2014
  • 19 ביוני 2014

    התנהלות לקויה של תאגיד המים האזורי

    קרה לי בדיוק אותו דבר....למישהו יש עיצה מה לעשות ?

    19 ביוני 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?