דרישת תשלום לשירותי תוכן ומידע - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ולרי

    נשלח ע"יולרי 14:50, 9 במרץ 2014

    קיבלתי מכתב ממשרד עורכי דין, הדורש תשלום עבור שירותי תוכן ומידע ע"פ מס' הנייד שלי על שנת 2008 על שמה של בתי שהייתה אז בת 10! אין לי מושג על מה מדובר, זה פעם ראשונה שאני מקבלת דרישה כל שהיא מהם ואני שואלת את עצמי מי נותן שירות בלי אמצעי תשלום אם זה כרוך בכך?! אני עוד לא חזרתי אליהם, אשמח קודם כל לדעת אם דבר כזה חוקי? האם לא הייתי צריכה לחתום על מסמך התחייבות ובעיקר האם "עסקה" על ידי ילדה בת 10 אפשרית בכלל?! בתודה מראש על עזרתכם להבין מה זכויותיי מול גוף כזה. ולרי בכר

    השב
  • 14:56, 9 במרץ 2014

    שלום רב, אני מניח שמדובר בחברת איקיוטק או בחברת במרום. פני אל החברה ותבקשי לקבל אסמכתאות לחוב. לאחר שתקבלי את הנתונים תנסי לאמת אותם מול חברת הסלולר בה היית מנויה בשנים הרלוונטיות. את עשויה לגלות שהנתונים לא תואמים.
    חשוב מאוד לא להתעלם ממכתב הדרישה.

    תגובה
  • 16:24, 9 במרץ 2014

    שלום לך,
    לאחר תשובתך, התקשרתי למשרד עורכי דין וכפי שאמרת מדובר בחברת במרום.
    לאחר שהבינו שבתי קטינה ישר הורידו את הסכום לחצי (1347ש"ח במקום 2686ש"ח)!
    לשאלה שלי למה מודיעים רק אחר 6 שנים ללא הודעות כלל, התשובה הייתה שמדובר בקטינים ולכן זה היה בדיונים בבית המשפט במשך 4 שנים ואסור היה להם לדבר עם לקוחות בתקופה זו!!!
    למרות זאת המחיר כולל ריבית והצמדה + הוצאות גביה! פשוט אין גבול לאבסורד!
    בנוסף היא הוסיפה שהם לא יכלו לחייב את הנייד מכוון שהמס' שלי חסום להודעות תוכן.
    ביקשתי מהם לשלוח לי את כל האסמכתאות האפשריות וענתה לי המזכירה שישלחו לי רק מה שהם מאפשרים לראות והיתר ישמש כהוכחות בבית המשפט!
    בנתיים טרם קיבלתי דבר.
    בברכה
    ולרי

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.