הזמנת משלוח מסודה סטרים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רות

    נשלח ע"ירות 11:45, 10 במרץ 2014

    היי תיאמתי משלוח למוצר שרכשתי מסודה סטרים תואם לי משלוח משעה 8:30-11:30 יצרתי קשר עם החברה אמרו לי אין סיבה לאיחור הכל נרה תקין אין אםשרות ליצור קשר עם השליח כי זו חברה חיצונית. לאחר שניתקתי את השיחה יצרו איתי קשר ונאמר לי בשעה 11:30 השליח מאחר בעשר דקות, לאחר 5 דקות סיום השיחה נשלחה הודעה שיש איחור של חצי שעה. מה הזכויות מבחינת הגשה של תביעה במקרה זה והאם בכלל ניתן לתבוע? יש זמן תקן עד ששליח מגיע כמו במקרה של טכנאי??

    השב
  • 21:50, 10 במרץ 2014

    חוק הגנת הצרכן מתייחס לאיחור טכנאי ולא שליח. יחד עם זאת, נתקלתי לפחות בפסק דין אחד שהחיל את החוק גם על שליחים.
    במקרה הספציפי הזה, ככל שהאיחור לא היה משמעותי (אם אני מבין נכון- כחצי שעה) לא הייתי מגיש תביעה. הדבר עשוי להראות כקטנוני.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.