ביטול עסקה עם דמי ביטול מופרזים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • נטלי

    נשלח ע"ינטלי 08:43, 15 במרץ 2014

    שלום, הזמנו חדר ילדים וביקשנו לבטל את העסקה אחרי שבוע ימים כי התרשמנו מחוסר מקצועיות של העסק ומתן שירות גרוע (לדוגמא, המודד שהוא גם בעל העסק, לא היה בקיא בתוכנית שהוצעה על ידי המעצבות שלו ומדד קירות לא נכונים. כשביקשתי לבוא שנית ולקחת מדידות מהמקומות הרלוונתיים לתוכנית העיצוב שלהם - סירב להגיע, סירב לדבר איתי ושלח את בעלי לקחת את המידות). לאחר הרבה צרחות ועוגמת נפש העסק סירב להחזיר את המקדמה ששולמה במזומן ודרש דמי ביטול בגובה 20%. לאחר הצגת חוק שאומר כי עלינו לשלם רק 100 שח, אמר בעל העסק שידבר עם עורך דינו. שאילתי היא תוך כמה זמן אמור העסק להחזיר את הכסף והאם יוכל לחייב אותנו על ההגעה שבה ביצע מדידות לא נכונות? מה עושים אם עדיין יסרב או ימשוך אותנו עד אינסוף עם התשובה?

    השב
  • 14:47, 16 במרץ 2014

    שלום, ראשית, אני מציע לקיים הדברות עם בעל העסק בכתב בלבד, על מנת שיהיו לך אסמכתאות לכך שפנית וביקשת לבטל את העסקה. אם בעל העסק לא יסכים לבטל את העסקה, תאלצי לפנות לבית המשפט. אדגיש, קיימת בעייתיות בביטול עסקאות מהסוג שהזכרת משום שהן "נתפרות" על פי מידות ודרישות של הלקוח.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.