• נתי

    נשלח ע"ינתי 14:16, 16 במרץ 2014

    שלום יש חברת סלולאר שתמיד מתקשרים אולי ומצעים לי הצעות למרות שאני לקוח שלהם והם מפריעים לי מה נתן לעשות וכמה פיצוי אפשר לקבל

    השב
  • 14:48, 16 במרץ 2014

    שלום, עוד הרבה לפני הפיצוי פנה לחברה ותדרוש בכתב שתפסיק לפנות אליך משום שהדבר מטריד אותך.
    תפרט בפנייתך בכתב כמה פעמים פנו אליך ומתי, על מנת שהחברה תוכל לבדוק האם משווקים חיצוניים פנו אליך או שמא נציגי החברה עצמה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.