התחברותלחברת yes - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רונן

    נשלח ע"ירונן 15:10, 20 במרץ 2014

    בתאריך 18/03/14 יצרתי קשר עם עם חברת yes בנוגע להתקנת החבילה במוזלת החדשה. בשיחה שהוקלטה התבקשתי ע"י הנציג לאשר את פרטי ההזמנה לצורך ההקלטה ואכן אישרתי לו התקנה של ממיר ב-120 ₪ ,ממיר נוסף ב-15 ₪ ותשלום חד-פעמי של 99 ש"ח. בתאריך 19/03/14 התקשרו לוודא התקנה וכמובן ששאלו כמה טלויזיות צריך לחבר ושוב אמרתי שתיים. תואמה התקנה ל-19/03/14 10:00-12:00 , בשעה 11:40 בערך התקשרו מהחברה ומסרו שהטכנאי תקוע בדימונה ויגיע בין 12:00-14:00 ולמעשה לא השאירו לי הרבה ברירות. בשעה 12:30 התקשר טכנאי ממספר 057-8665849 וביקש שאפתח לו הדלת , לצערי הוא הגיע לכתובת אחרת ולאחר כ-10 דקות הגיע אליי. שאלה ראשונה שלו כמה טלויזיות צריך לחבר , עניתי שתיים ולדבריו אמרו לו אחת בלבד. הם ניסו להתחיל בהתקנה וביקשתי לא לחבר את הצלחת בברגים לקיר אלא להשתמש בבסיס נייד מבטון , לטענתו אין לו ברכב ,אין באפשרותו לבצע התקנה וצריך לשלוח קבלן לביצוע ההתקנה. לבסוף חזרו אלי שאין באפשרותם לבצע התקנה היום. אני הפסדתי יום עבודה בהמתנה להתקנה שלבסוף לא בוצעה, האם אפשר לתבוע אותם על כך?

    השב
  • 11:59, 23 במרץ 2014

    להערכתי סיכויי התביעה אינם גבוהים. ככל שרצית שתתבצע התקנה לפי דרישות מסוימות היה עליך לבדוק במהלך השיחה הטלפונית אם יס מציעה שירות זה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.