• 21 במרץ 2014

    צרכנות

    שלום רב,

    לפני כי חמישה שבועות רכשנו מזנון מרשת חנויות dax. אומנם המזנון הגיעה לאחר שבועיים כמו שנאמר אך הגיעה עם פגמים רבים. הם אמרו שיחליפו. אחרי שבוע הביאו את החלקים החדשים אך עוד פעם עם פגים אחרים, וכך במשך חמישה שבועות כך פעם עם דפקטים אחרים. בפעם החמישים הם אמרו לי כבר אין הדלת הזו במלאי אנו צריכים להזמין אותה לא יודעת מאיפה וצריך לחכות בערך חודש -חודשיים או אפילו יותר. אני אמרתי להם שאקפיא בינתיים את התשלום האחרון (שילמתי ב- 6 תשלומים של 1.500 ש"ח כל אחד בכ.א.). הם אמרו לי שזה לא חוקי ועם אני עוזה זאת הם מגישים תביע נגדי. ברצנו לשאול אותך מהם הזכויות שלי מול רשת חנויות במקרה כזה שלא סיפקו לי את המוצר בשלמותו וגם אחרי מספר רב של החלפות באשמתם. תודה

    21 במרץ 2014
  • 23 במרץ 2014

    צרכנות

    שלום רב, במצב כזה אתה רשאי להודיע על ביטול עסקה היות והמוצר שהזמנת לא סופק לך עד כה (ולא ידוע מתי כל החלקים יסופקו בפועל). ככל שהחברה תמשיך לגבות את התשלומים, תוכל לפנות לערכאות משפטיות.

    23 במרץ 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?