משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותעסקה מתמשכת - חברת הדס
חזרה לפורום

עסקה מתמשכת - חברת הדס

אלכ
אלכס

שלום עשיתי עסקה לתחזוקת מערכת מים עם חברת הדס, שאני מעוניין לבטל אותה לעקבות טיפול לקוי ו״זרקנות״, אבל מחייבים אותי בדמי ״טיפול״ (הלקוי). ראיתי בחוק להגנת הצרכן בסעיף 14ג. ש״עוסק העומד להתקשר עם צרכן בעסקה מתמשכת, חייב לגלות לו... (3) פירוט תשלומים שעל הצרכן לשלם בשל הביטול, ככל שישנם, לפי תנאי העסקה המתמשכת, ודרך חישוב התשלומים כאמור, ככל שנקבעה.... נערכה העסקה המתמשכת בחוזה בכתב, יכלול העוסק את הפרטים כאמור בסעיף קטן (ב) גם בחוזה שנחתם עם הצרכן;... יפרסם עוסק באתר האינטרנט שלו, אם קיים, את הדרכים לביטול עסקה מתמשכת וכן את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב)(4) ובסעיף 4ב....״ בפועל אין שום פירוט תשלומי יציאה לא בטופס החוזה ואף לא באתר, ויש לי הרגשה שה-1200 שקל דצי טיפול שהם המציאו הם די המצאה שלהם. איך אני יכול לפעול במקרה זה?