ביטול מנוי בסטודיו c - בלתי אפשרי! - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מרינה

    נשלח ע"ימרינה 20:51, 9 באפריל 2014

    ראיתי שאני לא לבד בצרה, לפני כחודשיים עשיתי מנוי לסטודיו סי. הבנתי שזה לא מתאים לי ונכון להיום הנני מעונינת לבטל את המנוי גם בגלל סיבות אישיות וכלכליות. התקשרתי לשירות לקוחות ושם אמרו לי שאין אפשרות לבטל, הציעו הצעות כמו המרה לפגישות עם דיאטנית או מכירת המנוי עם אין ספור הגבלות...החוק החדש לטענתם עדיין לא בתוקף וגם אינו רלוונטי רטרואקטיבית... גם זכיות של תביעות בבית משפט אינו מהווה מבחינתם תקדים ממשי... בסופו של דבר הבטיחו לחזור אלי לאחר בירור עם מנהלת הסניף אבל בעיקרון תשובה כבר ניתנה: לא מבטלים! האם מישהו מכיר דרך בכל זאת לצאת מה"חתונה הקטולית" הזו? לא יאומן שב2014 נהיה כבולים למנויים שלא מרצון ללא אפשרות לבטל אפילו תך תשלום קנס יציאה סביר או במקרה של מחיר מבצע השלמת הפער למחיר מלא. חשוב לציין כי אף נציגה שדיברה איתי לא ניסתה אפילו למצוא פיתרון שיהיה לשביאות שני הצדדים, כל האופציות שניתנו הינן לטובת החברה בלבד. האם קיימת הגנה חוקתית כלשהי למקרים אילו?

    השב
  • 00:31, 7 במאי 2014

    את מוזמנת לכתוב בבלוג שפתחתי בדיוק בגלל בעיות מסוג הזה בניסיון לעזוב את סטודיו סי:
    http://mystudioc.wordpress.com/

    מה לעשות? לפנות לעורך דין ולתבוע אותם על עוגמת נפש והוצאה כספית מיותרת. כל עורך דין נזיקין ישמח לעשות זאת.
    איריס

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.