• 11 במאי 2014

    הזמנתי מקרר , המקרר הגיע עם פגמים אסטטים (לכלוך שלא יורד שהפך לכתם)

    לפורום משפטי , שלום

    הזמנתי מקרר דרך ואללה שופס לפני שבוע וחצי ,
    המקרר הגיע אמקור , ביום חמישי אחר הצהרים בשעה 15:50 08.5.14

    אחרי שהמובילים הלכו (ממש כמה דקות אחרי)
    בזמן שאני מנקה את המקרר לקראת שימוש ,
    אני שם לב שיש פסים שחורים על הדופן שלא יורדים (המקרר הגיע עם אבק ושאריות לכלוך ממחסן חברת ההספקה)
    הפסים לאחר ניקוי לא יורדים (כנראה ללכלוך שהצתבר בדבק האריזה או משהו דומה מתנאי האחסנה

    כמובן התקשרתי לואללה שופס , חברת LOGISTIC TEAM (תדיראן ) אמקור ,התקשרתי בחזרה לכל לי שהיה מעורב
    אבל לא היה עם מי לדבר (כבר מאוחר)

    ולכן
    ביום שישי בבוקר 09.5.14 התקשרתי לכל מי שהיה מעורב וכולם הפנו אותי ל"שירות קריסטל"
    דיברתי עם השירות והסברתי להם שהזמנתי מקרר חדש ,ואני רוצה מקרר חדש חדש וללא כתמים\סימנים
    הסברתי שאני רוצה שיחליפו את המקרר , בשירות התעקשו שחייב לבוא טכנאי

    אז היא קבעה טכנאי ליום שני 12.9.14


    השאלה שלי היא איך מתמודדים עם סוגיה שכזאת שכן ברור שלאחר הספקה של מקרר ינסו להתנער\להתחמק מהחלפת מקרר

    שלמתי סכום קרוב ל 4000 ש"ח , ואני רוצה מקרר חדש ללא כתמים \סימנים

    המקרר סה"כ אצלי 4 ימים (ולא השתמשו בו , גם לא חובר לחשמל) אני דורש החלפה למקרר חדש אחר מהניילון


    אני כמובן שואל את השאלה שהיא לגיטימית הרי ברור שחברות יעשו הכל לא להחליף , ככה מתחיל מביאים מוצר פגום או שאוחסן לא כראוי וקיבל כתמים אחר כך אומרים לך תרגע יבוא הטכנאי ואחרי זה יגידו לא מחליפים ,

    ולכן אני רוצה להקדים תרופה למכה ,

    11 במאי 2014
  • 13 במאי 2014

    הזמנתי מקרר , המקרר הגיע עם פגמים אסטטים (לכלוך שלא יורד שהפך לכתם)


    ביום שני 12.5.14
    הגיע טכנאי של שירות "קריסטל" , הטכנאי טען בטח יורד (כאילו מכיר את הבעיה שהמקררים שלהם מגיעים עם כתמי דבק ועובש מהאריזה) , אחרי שהוא ניסה להסיר את הכתמים מהמקרר (מקרר חדש שהגיע השבוע)
    ולא הצליח להסיר את הכתמים , הוא רשם דוח שהכתמים לא יורדים .

    היום התקשרו 13.5.14 מקריסטל להודיע שהם שולחים "טכנאי איזורי " ליום שישי 16.5.14


    מה לעשות איתם ? לאפשר להם גם לטכנאי אזורי או לבטל עסקה ?

    קודם מביאים לך מקרר דפוק עם כתמים , אחר כך לך תתעסק עם השירות שלהם "שירות " חוצפה !

    13 במאי 2014
    • 13 במאי 2014

      הזמנתי מקרר , המקרר הגיע עם פגמים אסטטים (לכלוך שלא יורד שהפך לכתם)

      גם עוד דבר ששכחתי לציין , גם לא הוצאה לי חשבונית ,
      לא הגיעה אלי חשבונית מסודרת על הרכישה רק במייל

      13 במאי 2014
      • 14 במאי 2014

        הזמנתי מקרר , המקרר הגיע עם פגמים אסטטים (לכלוך שלא יורד שהפך לכתם)

        למה לא עונים ?

        14 במאי 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?