משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותחברה סלולארית
חזרה לפורום

חברה סלולארית

רינ
רינת

עו"ד חגי קרן שלום. לפני כשנה עברנו ב"ניוד" לחברה סלולרית חדשה. המעבר נעשה על ידי סוכן של פלאפון (החברה החדשה) שהגיע אלינו הביתה. שכמובן הבטיח שיש לנו 14 יום להתחרט. למחרת הניוד קיבלנו מספר הודעות SMS שונות מאורנג' (החברה הקודמת), לגבי הסכום אותו אנחנו צריכים לשלם. יש לנו שני מכשירים ולכל אחד מהם הגיעו מספר הודעות עם סכומים שונים. בכל מקרה הסכומים היו גבוהים יחסית (כמה אלפי שקלים) לא סכום שהיינו מוכנים לשלם. מיד התקשרנו לאורנג' ושם נאמר לנו על ידי נציגת שרות שמדובר בטעות וכי אנחנו לא צריכים לשלם כלום לאורנג'. נשמע מוזר, לכן ביקשנו לדבר עם אחראית, היא אישרה את העובדה שאין לנו חוב. ביקשנו אישור בכתב והם טענו שאין באפשרותם לשלוח אישור בכתב אבל ציידו אותנו במספר אסמכתא שאמור להספיק. כיוון שהשוני בין ה-SMS למענה הקולי היה כ"ך גדול ,התקשרנו לאחר מספר ימים שוב ובדקנו את העניין. אמרנו לנציגה שבמידה ומדובר בסכום כזה ,נבטל מיד את הניוד ,כל עוד ניתן, כיוון שעדיין לא חלפו 14 יום. גם היא אישרה את הענין וגם היא ציידה אותנו באסמכתא. לאחר מספר חודשים קיבלנו מכתב מעורך דין המודיע לנו כי אם לא נשלם את חובנו לאורנג' ינקטו נגדנו הליכים של הוצאה לפועל. מובן שהתקשרנו מיד לאורנג' אולם הם טענו כי הנציגות שדיברנו איתנו קודם טעו וכי כיוון שמדובר בטיפול עו"ד אין להם מה לעשות. כיוון שנבהלנו מהוצאה לפועל וכיוון שאנחנו לא נוהגים "להסתבך" עם החוק וגם כיוון שלא רצינו להכנס להוצאות משפטיות כבדות נגד חברה כמו אורנג', ביקשנו פריסת תשלומים והתחלנו לשלם את החוב. הודענו להם שאנחנו משלמים תחת מחאה. שאלתנו היא האם כעת יש באפשרותנו לעשות משהו כדי לקבל החזר של הסכום ששילמנו ? סליחה על אורך השאלה, זה לאחר שניסיתי לקצר. תודה מראש, רינת