עוד שאלה שאין לאף אחד הסבר לגביה..
שרו
שרוןכשמפסיקים לשלם עבור שירותי סלולאר במטרה שהקו ינותק לאחר התעלמות מבקשות ניתוק(כמו ניתוק חשמל לחייבים למשל),אך החברה במשך מס' חודשים חוסמת את השירות לשיחות יוצאות בלבד ולא מאפשרת ניתוק הקו! כך שהלקוח עדיין שייך ו"מחובר" עד שבוצע ניוד לחב' סלולארית חדשה ושחרור מהחברה הקודמת. מה הסיבה שהם פעלו כך לרעת הלקוח שחוייב כל הזמן הזה והאם הם פעלו כשורה כשחסמו חלקית את השירות ללקוח שלא הוציא שיחות מהנייד?טענתם:נהנית מהשירות!.