משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותליקוי בשרות ומכשיר פגום
חזרה לפורום

ליקוי בשרות ומכשיר פגום

אדי
אדי

שלום רב. קניתי פלאפון מחנות בתל אביב בהזמנה טלפונית.ראשית כל ההזמנה התעכבה במשך 5 ימים מהיום שהובטח לי .במשך אותם 5 ימים לא קיבלתי אף הודעה/שיחה על התעכבות המשלוח.כאשר בדקתי עם החנות הם אמרו שבגלל המצב הביטחוני חברת המשלוחים לא רוצה להוציא משלוחים.זה נישמע לי לא הגיוני וכאשר בדקתי אם מנהל החנות הוא ענה שחברת המשלוחים עושים בעיות ושאין לו שום איש קשר שאפשר לדבר איתו(נישמע כמו הסרת אחריות).כאשר קיבלתי את המכשיר שאלתי מהשליח האם חברת המשלוחים עבדה כרגיל במהלך אותם ימים והוא ענה לי:''כן,שלא יספרו לך סיפורים בחנות''.נוסף על כך המכשיר פגום ולא הביאו לי דברים נוספים ששילמתי עלהים. האם אני יכול לקבל החזר כספי מבלי לתת אותו לחילוף.האם אני יכול לתבוע את החנות ולצאת צודק? תודה