האם עיכוב של 10 שעות טיסה בצ׳ארטר מאפשר פיצוי? - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אדם

    נשלח ע"יאדם 18:22, 16 באוגוסט 2014

    סבתא שלי טסה ליוון עם חברה זרה. היה עיכוב בטיסה (לא זוכר אם בארץ או בחו"ל) של 9-10 שעות. האם מגיע לה איזה פיצוי כספי כלשהו? או שזה פר מדניות של חברה מסוימת? למי כדאי לפנות כדי לתבוע? לחברה עצמה או לביטוח נסיעות? היא לא נאלצה לשלם על מלון או מונית או משהו אחר. פשוט התייבשה בנמל תעופה להבנתי העיכוב היה בארץ. חברת אופק תיירות הישראלית אירגנה את החבילה. חברת התעופה היא צ׳ארטר יוונית. טענו שהתעכבו כי לא היה להם מטוס תקין להביא לארץ. עכבו 10 שעות ולכן סבתי איבדה יום נופש בחו״ל למעשה. למי היא תוכל לפנות לקבל פיצוי אם בכלל?

    השב
  • 17:17, 11 בפברואר 2015

    כאן מפורטות כל הזכויות שלך במקרים מסוג זה:
    http://www.blitshtein-law.com/%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%A7-%D7%94%D7%98%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C-%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%97%D7%91/

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.