אי שביעות רצון ממעצב אלבום דיגיטלי
רונ
רוני שלום רב התקשרתי בחוזה עם מעצב אלבום תמונות חתונה. בהסכם נחתם כי אני זכאית ל 25 עמודים מעוצבים ול 5 תיקונים ללא עלות. התמונות נשלחו למעצב תוך הדגשה כי במידה כי תמונה כזו או אחרת לא מתאימה ניתן להוריד אותה בתיאום עמי. לאחר כשבועיים התקבלה העבודה המוגמרת ללא יצירת קשר כלל במהלך אותה התקופה. לצערי העבודה לא מספקת כלל. אציין כי המעצב בעצמו אודה כי האלבום לא מושלם אך לא יכל להוריד תמונות בטענה כי אלו התמונות שנשלחו אליו. נאלצתי לתקן 20 עמודים וכמובן נדרשתי לשלם סכום לא קטן. האם יש לי מה לעשות בטוענה לאי שביעות רצון מעיצוב של איש מקצוע וכי לא עשה כל שביכולתו למניעת תשלום נוסף לתיקונים? תודה רבה