אי תיקון מדיח באחריות ע"י שרות קריסטל (תדיראן)
שלום רב, ברשותנו מדיח של חברת bloomberg עבורו רכשנו אחריות של 5 שנים משרות קריסטל. לפני כשבועיים המדיח הפסיק להתיז מים בעת ההפעלה. התקשרנו לשירות והזמנו טכנאי. כאשר הטכנאי הגיע הוא טען שאנחנו צריכים לשלם השתתפות עצמית למרות שאף פעם לא נאמר שצריך לשלם. בקבלה שהוא נתן לאשתי רשום מאחורה את תנאי האחריות וגם שם לא רשום שיש לשלם השתתפות עצמית על מדיח אלא רק על שרות מקררים. הטכנאי "הקשיב" למדיח וטען שצריך להחליף חלק שאין לו במלאי וצריך להזמין. לאחר 4 ימים הטכנאי חזר לביתנו החליף את החלק, הפעיל את המדיח והכפתורים לא מגיבים. הוא פתח את המכסה העליון, ראה ג'וק מטייל על הפלסטיק והחליט שג'וקים "כנראה" הרסו את הלוח אבל הוא לא יכול לבדוק כי אסור לו לפתוח את המכסה המסתיר את הלוח ויש לשנע את המדיח למעבדה לצורך בדיקה שכמובן השינוע בתשלום של 600 ש"ח. סירבנו כמובן. הטכנאי עזב את המקום ללא תיקון המדיח. לאחר יומיים החלטתי לבדוק בעצמי. חיברתי את המדיח לחשמל ולהפתעתי הכפתורים עבדו. שמנו כלים במדיח, הפעלנו אותו ואז גילינו שהמים לא יוצאים מהמדיח. בקיצור אין קשר ללוח אלא כנראה שהטכנאי דפק גם את מערכת הניקוז כאשר החליף את החלק. שלחנו פקס לקשרי לקוחות וכן פנינו חזרה לשירות שסירבו להגיש עזרה בטענה שג'וקים לא מכוסים באחריות ולאחר ויכוח הם הבטיחו להעביר לקשרי לקוחות שיחזרו אלינו בתוך 48 שעות. אנחנו מחכים כבר 5 ימי עבודה שיחזרו אלינו ובינתיים אין מענה. איך אפשר לקבל שירות? איך אפשר לקבל החזר על גביית השתתפות עצמית שלא כחלק מההסכם? הקריאה בשרות קריסטל רשומה על שם אשתי קרולינה 0547271227. אשמח לעזרתכם, עדי