מוצר פגום ושירות לקוי
סלב
סלבהקניתי מחשב של חברת לנובו ב3 באוקטובר , המחשב הגיע עם פגם (פיקסל שרוף) . התקשרתי לשירות של לנובו והסברתי שהמחשב שקניתי הגיע פגום וברצוני לממש אחריות ולהחליפו . שלחתי מייל ,עם החשבונית וקיבלתי בחזרה מייל שאני צריך למסור את המחשב ביחד עם כל הציוד לשליח והם יקחו אותו למעבדה . בטלפון אמרו לי שהמחשב יוחלף . המחשב לא הוחלף , אלא חזר כפי שנשלח , פגום . בנוסף אחרי המסע למעבדה המחשב חזר עם פגם נוסף , הפלסטיק שתופס את המסגרת של המסך יוצא ממקומו . כל הפניות לשירות לקוחות ובמייל לא נענות , מסרבים להחליף את המחשב שנקנה בכסף רב והגיע אלי פגום . לא מתייחסים לפניות ומזלזלים בי . מה ניתן לעשות ? אני חושב לתבוע את החברה בבית דין לתביעות קטנות .