משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותקבלת ריהוט פגום
חזרה לפורום

קבלת ריהוט פגום

איי
אייל

אשמח להתייעץ. לפני חגי תשרי רכשנו פינת אוכל מחנות רהיטים. השולחן שסופק הגיע תקול, הכסאות שסופקו הגיעו לא מתאימים להזמנה, וכסא אחד עם רגל שבורה. לאחר דין ודברים ועשרות שיחות מול הבעל בית, מנכל ואחראי רהיטים בחנות, ולאחר הסכמה בכתב מצד אחראי החנות לקבל מוצר חדש, בעלי העיניין והחנות לא מגיבים לשיחות טלפון, בהודעות מעבירים אחריות מאחד לשני ואני לא מצליח לקבל את מבוקשי ששילמתי עליו במיטב כספי. אשמח להבין מהם הסעדים שעומדים לרשותי? איך עליי לפעול? טווח זמן של 3.5 חודשים מתהליך ההזמנה