שולחן סלוני שלא הגיע, והחנות לא עונה לטלפון - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • קירה

    נשלח ע"יקירה 17:32, 7 בדצמבר 2014

    רכשתי ביוני 2 שולחנות סלוניים, אחד לי ואחד להורי האספקה הייתה צריכה להיות בסוף אוגוסט 2014. באוגוסט התקשרתי אליהם ואמרתי להם שהדירה עוד לא מוכנה (היא הייתה בשיפוצים), והם אמרו שאין בעיה והם ישמרו לי על השולחנו עד שאני אהיה מוכנה לקבל אותם. באוקטובר התקשרתי לתאם אספקה, ואז התחילו להגיד לי "מחר ניצור איתך קשר", "מחר נפרוק סחורה במחסן ואז זה יוצא אליך" ועוד. לאחר שבועיים של תשובות מתחמקות, נמסר לי ב-30.10.2014 "איבדנו את השולחנות במחסן, ויש לך 2 אופציות, או שנחזיר לך את המקדמה, או שנייצר לך חדשים, וזה ייקח עוד 21 ימי עבודה, ננסה להקדים". לאחר שבועיים התחלתי להתקשר לבדוק האם השולחנות מוכנים, והחנות אינה עונה לטלפונים שלי, אלא רק אם אני מתקשרת מטלפון שהם לא מזהים (קרובי משפחה, חברים וכו'), עברו הרבה יותר מ-21 יום, אך גם כשהם עונים הם ממשיכים לתת תירוצים "יש לי בעיות עם הנגר", "את צודקת אבל מה לעשות", "אני אתן לי פיצוי אבל לא בכסף" וכו'. אני רוצה את השולחנות שלי לאלתר, או שאני רוצה את המקדמה שלי בחזרה, בנוסף לפיצוי כספי נכבד על כך שאני חיה כבר מעל חודשיים ללא שולחן בגללם. יש מה לעשות? תוכלו לעזור לי?

    השב
  • 20:28, 18 במאי 2015

    הזמנתי לפני חודש וחצי מזנון ושולחן סלון.
    לא קבלתי את המוצרים.
    המקדמה ירדה מזמן.
    בכל פעם הם נותנים לי תירוצים שונים ודוחים אותי בעוד יום. ככה כבר חודש וחצי.

    תגובה
  • 08:44, 29 בדצמבר 2015

    גם אני נכוויתי לאחר שהזמנתי סלון ושולחן. הסלון סופק והשולחן לא בטענה שהמוביל שכח אותו במחסן. מאז חודש אני במרדפים אחריהם, תירוצים מכאן ועד אמריקה, השולחן במחסן, השולחן אבד, מצטערים, מחר תקבלו, יוצרים איתכם קשר תוך חצי שעה וכו' וכו' וכו'. לא דובים ולא יער. שקרנים ושרלטנים וכנראה שזו הדרך שלהם לסחוט כספים מלקוחות.
    גם בפניה למרכז הישראלי לריהוט שנותן להם קורת גג, נאמר לנו שאנחנו לא המתלוננים היחידים נגדם, ככה שיש מקום להזהיר את הציבור להתרחק!!!!

    תגובה
  • 09:35, 29 בדצמבר 2015

    שלום רב,
    גם אני רכשתי מהם ותיאור שלך קרה לי בדיוק

    תגובה
  • 19:04, 30 בדצמבר 2015

    גם אני נפלתי בפח שלהם, אותו דבר בדיוק כמו אתם. מבטיחים ולא מקיימים, מחכה כבר חודשיים

    תגובה
  • 21:13, 30 בדצמבר 2015

    מה השם של החנות ?

    אפשר לפנות לתקשורת
    להגיש תלונה במשטרה
    לתבוע
    ועוד...

    תגובה
  • 12:54, 12 בינואר 2016

    היי
    גם אני רכשתי מהם ולא קיבלתי את המוצרים
    האם קבלתם בסוף את התמורה?

    תודה רועי

    תגובה
  • 12:53, 12 בינואר 2016

    היי
    גם אני רכשתי מהם ולא קיבלתי את המוצרים
    האם קבלתם בסוף את התמורה?

    תודה רועי

    תגובה
  • 12:53, 12 בינואר 2016

    היי
    גם אני רכשתי מהם ולא קיבלתי את המוצרים
    האם קבלתם בסוף את התמורה?

    תודה רועי

    תגובה
  • 12:53, 12 בינואר 2016

    היי
    גם אני רכשתי מהם ולא קיבלתי את המוצרים
    האם קבלתם בסוף את התמורה?

    תודה רועי

    תגובה
  • 12:53, 12 בינואר 2016

    היי
    גם אני רכשתי מהם ולא קיבלתי את המוצרים
    האם קבלתם בסוף את התמורה?

    תודה רועי

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.