משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותדרישת פיצוי בגין חריגה מזמני המתנה
חזרה לפורום

דרישת פיצוי בגין חריגה מזמני המתנה

מאי
מאיה

שלום, מסרתי את הסלולרי שלי לתיקון במעבדה בתחילת חודש נובמבר, במעבדה נאמר לי שזמן ההמתנה המרבי לתיקון הוא 14 ימי עסקים. כאשר צלצלתי אליהם ביום ה-14 נאמר לי שהמכשיר עדיין במעבדה ועוד לא טופל ואף הבטיחו לזרז את התהליך. ביום העסקים ה-16 צלצלו אליי מהמעבדה והסבירו לי שהרכיב אותו צריך לתקן חסר במלאי והם יזמינו מחו"ל. יש לציין שאף אחד לא ידע לתת לי זמן טיפול משוער אחרי שיחה זו. היום כבר תחילת חודש דצמבר והמכשיר עדיין לא תוקן. מה הנוהל לתביעות פיצויים? מה חשוב להוסיף במכתב דרישה לפיצויי לפני ששולחים? תודה.