עיכוב טיסה בגין תקלה במטוס
שלום רב. בגין תקלה במטוס ובגלל המתנה למטוס חילופי, נאלצו להמתין כ-6 שעות בשדה התעופה בקטניה. מדובר בטיסה של MISTRAL AIR, חברת צ'רטרים. משרד נסיעות ממנו רכשנו את הטיול המאורגן מתנער מכל אחריות. האם מגיע לנו פיצוי? ממשרד הנסיעות או חברת התעופה? ואם כן, לאן לפנות? תביעות קטנות? ואיך ניתן לאתר את הנציג של MISTRAL AIR בארץ?
פירוט בדבר הזכויות שלך תוכל למצוא כאן: http://www.blitshtein-law.com/%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%A7-%D7%94%D7%98%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C-%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%97%D7%91/