עיכוב טיסה בגין תקלה במטוס - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רחלי

    נשלח ע"ירחלי 09:12, 22 בדצמבר 2014

    שלום רב. בגין תקלה במטוס ובגלל המתנה למטוס חילופי, נאלצו להמתין כ-6 שעות בשדה התעופה בקטניה. מדובר בטיסה של MISTRAL AIR, חברת צ'רטרים. משרד נסיעות ממנו רכשנו את הטיול המאורגן מתנער מכל אחריות. האם מגיע לנו פיצוי? ממשרד הנסיעות או חברת התעופה? ואם כן, לאן לפנות? תביעות קטנות? ואיך ניתן לאתר את הנציג של MISTRAL AIR בארץ?

    השב
  • 17:04, 11 בפברואר 2015

    פירוט בדבר הזכויות שלך תוכל למצוא כאן:
    http://www.blitshtein-law.com/%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%A7-%D7%94%D7%98%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C-%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%97%D7%91/

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.