ביטול עסקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מאיה

    נשלח ע"ימאיה 21:59, 24 בדצמבר 2014

    היי, אני עשיתי עסקה מרחוק דרך הטלפון ב 22/10, קיבלתי את המוצר לאחר שבוע, זה עלה לי 2000 ש״ח, התברר לי שיש הסתרת מידע ועוד סכומים נלווים שהם לא סיפרו לי עליהם. מיד התקשרתי לחברה לבטל עסקה ושלחתי את החבילה בדואר רשום לחברה.. ועד היום הם לא ביטלו לי את העסקה כל הזמן אמרו שקודם צריך להאזין לשיחה שהייתה בינינו בעת מימוש העסקה, וכך הם משכו אותי חודשיים. דיברתי איתם לפני כמה ימים ואמרו שהם לא יכולים לבטל כי כבר עברו יותר מ 14 ימים!!! אני ביקשתי את הביטול לאחר יום מהאספקה והם ניצלו את התום לב שלי ומשכו אותי תקופה ארוכה סתם. בשיחה אחרונה שלנו הם הציעו לזכות אותי ב 400 ש״ח ושאני אקבל שוב את אותו מוצר בחזרה. סירבתי ועד עכשיו הם לא מבטלים לי. מה אני יכולה לעשות ??

    השב
  • 10:46, 12 בפברואר 2015

    המידע שכאן עשוי לסייע לך:
    http://www.blitshtein-law.com/%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%94-%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%AA-%D7%94%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%9F/

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.