ביטול עיסקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • נתן קריחלי

    נשלח ע"ינתן קריחלי 16:40, 30 בינואר 2015

    קניתי לפני שלושה ימים ספה והתחרטתי , שילמתי במועד העסקה בכרטיס אשראי ב10 תשלומים , התקשרתי היום לבעלת העסק והודעתי לה טלפונית ובאמצאות הודעה ( דיברנו בטלאפון וגם ליתר ביטחון כתבתי לה הודעה כדי שהיא לא תגיד שלא דיברנו ) האישה אמרה שהיא קנתה את הבד לספה ושלחה אותו לרפד ( כניראה היא רוצה לחייב אותי במשהו ) זמן ההספקה הוא תוך חודש מרגע העיסקה מה הם התנאים לביטול העיסקה האם יש לה זכות לחייב אותי במשהו בתחשב בעובדה שהאספקה היא בעוד יותר מ3 שבועות

    השב
  • 10:44, 12 בפברואר 2015

    המידע כאן עשוי לסייע לך:
    http://www.blitshtein-law.com/%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%94-%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%AA-%D7%94%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%9F/

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.