משפטי– זאפ
חזרה לפורום

שטיח פגום

ענת
ענת

שלום, רכשנו שטיח שאגי ב-400 ש"ח, למחרת החלפנו אותו בחנות בשטיח מאותו סוג רק גדול יותר שעלותו 500 ש"ח. בעת ההחלפה קיבלנו חשבונית בה מפורטת ההחלפה ועלות התשלום בסך 100 ש"ח (ההפרש בין שני השטיחים). לאחר מספר ימים גילינו שהשטיח מוריד צבע לבגדים של מי שדורך/ יושב/ משחק עליו. חלק מהכתמים גם לא יורד בכביסה. פנינו אל החנות בתוך 14 יום מהקניה- הם ציינו שהפגם מוכר להם, אך לא הסכימו לתת החזר כספי מפני שלא הייתה בידינו החשבונית הראשונה אלא רק של הקניה השניה- בה החלפנו לשטיח גדול יותר+תשלום. למיטב זכרוננו- בעת ההחלפה נלקחה החשבונית הראשונה וקיבלנו שניה במקומה כפי שציינו. האם מגיע לנו החזר כספי? מה לגבי מכירת מוצר הידוע כפגום? מה הם זכויותינו?