אחריות יצרן
אבי
אבי פזבתאריך 9/9/14 רכשתי בחנות אופניים בפ"ת כסא ומוט כסא בולם סומה,שהורכבו בחנות. היום(לאחר שיותר מחודש המוט לא תקין)הגעתי לחנות ונאמר לי שהמוט שבור בחלק הפנימי ויש להחליפו. מנהל החנות בקש את החשבונית ולאחר שעתיים (בהן חיכה לחשבונית וערך ברורים טלפוניים עם הרשת והספק)מסר לי כי האחריות של הספק היא ל 3 חודשים בלבד!(דבר שלא נאמר לי במעמד הקניה ולא צויין בשום מקום...)וכמו כן החנות הייתה בבעלות פרטית בזמן הרכישה וכעת היא בבעלות הרשת( לא הבנתי מה קשור) ובקיצור אין באפשרותם לתקן(לא בר תיקון) או להחליף את המוצר הפגום!לפיכך נאלצתי לקנות את המוצר במחיר מלא(200שח לאחר הנחה). האם ההליך תקין ולא היה מקום ללקיחת אחריות של הספק או הרשת ????תודה