• 30 באפריל 2015

    קנייה בזמן תקלה באתר

    ב"ה

    שלום וברכה,

    הרבה זמן חיפשתי לקנות טיולון תינוק והיום בזמן ששוטטתי באינטרנט נכנסתי לאחד האתרים לבדוק מחירים ומצאתי טיולון במחיר מוזל בעשרות אחוזים. מובן שמיד שילמתי וקיבלתי אישור הזמנה למייל בו עודכנתי שהרכישה התבצעה וכרטיס האשראי חוייב.

    כעבור מספר שעות קיבלתי מייל משירות הלקוחות בו נאמר שהייתה תקלה באתר והמחיר אינו נכון ולכן הם מבטלים את הרכישה. האם זה חוקי או שהם מחויבים לספק לי את המוצר במחיר בו רכשתי אותו?

    תודה רבה,
    שולמית

    30 באפריל 2015
  • 11 במאי 2015

    קנייה בזמן תקלה באתר

    היי שלומית

    גם לי קרה את אותו המקרה , באותו התאריך וככל הנראה באותו האתר.
    פניתי למועצה לצרכנות אך לצערי עדיין לא קיבלתי תשובה.
    מהאתר פנו אלי עם הצעה לפיצוי זעום.
    גם אני לא יודעת כיצד להמשיך מכאן.
    אשמח באם תצרי עמי קשר
    mickibe210@gmail.com

    11 במאי 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?