קנייה בזמן תקלה באתר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שולמית

    נשלח ע"ישולמית 23:25, 30 באפריל 2015

    ב"ה שלום וברכה, הרבה זמן חיפשתי לקנות טיולון תינוק והיום בזמן ששוטטתי באינטרנט נכנסתי לאחד האתרים לבדוק מחירים ומצאתי טיולון במחיר מוזל בעשרות אחוזים. מובן שמיד שילמתי וקיבלתי אישור הזמנה למייל בו עודכנתי שהרכישה התבצעה וכרטיס האשראי חוייב. כעבור מספר שעות קיבלתי מייל משירות הלקוחות בו נאמר שהייתה תקלה באתר והמחיר אינו נכון ולכן הם מבטלים את הרכישה. האם זה חוקי או שהם מחויבים לספק לי את המוצר במחיר בו רכשתי אותו? תודה רבה, שולמית

    השב
  • 09:01, 11 במאי 2015

    היי שלומית

    גם לי קרה את אותו המקרה , באותו התאריך וככל הנראה באותו האתר.
    פניתי למועצה לצרכנות אך לצערי עדיין לא קיבלתי תשובה.
    מהאתר פנו אלי עם הצעה לפיצוי זעום.
    גם אני לא יודעת כיצד להמשיך מכאן.
    אשמח באם תצרי עמי קשר
    mickibe210@gmail.com

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.