דיני צרכנות
שלום יש לי מקרה צרכנות לתביעה העיניין לכלדמן, בעבר ההייתי לקוח של בזק עד לפני כחצי שנה וחזרתי אליהם כדי שיהיה לי תשתית אינטרנט על מנת שאכל להתחבר לשוק הסיטונאי באינטרנט לחברת נטויז'ן (אשלם להם מחיר פיקס שכולל גם את התשתית וגם את הספק). וכך עשיתי: אחרי שהתחברתי לבזק, הודעתי לנטויז'ן שהם יכולים לבצע את הניוד אליהם. קיבלתי חשבוניות גם מבזק שאני לא אמור לקבל. הודעתי לבזק והם אמרו לי שאדבר עם הספק. דיברתי איתם ואמרו לי שהכל תקין אצלם. בחודש השני קיבלתי עוד חשבונית מבזק שאני לא אמור לקבל. הודעתי לבזק ואמרו לי אותו דבר שאדבר עם הספק. דיברתי עם הספק נטויז'ן והם בדקו את העיניין לעומק ובזק אמרו להם שאני עדיין לקוח שלהם, ההתנהלות הזו לקחה מספר ימים. לבסוף נאמר לי על ידי נטויז'ן לבטל את המנוי בבזק וכך עשיתי, ומאותו רגע לא היה לי אינטרנט. לאחר מספר ימים של שיחות עם הספק האינטרנט חזר אבל נאמר לי מהשירות הטכני של הספק שיתכן ויהיו בעיות בעתיד שקשורות בתשתית של בזק. לכן לאחר התייעצות עם הספק נמר לי להתחבר לבזק בשנית ואז הם יבצעו את הניוד כמו שצריך עד תום וכך היה. אבל בזק ממשיכים לחייב אותי. אני מתכוון לתבוע אותם במלוא הסכום המירבי שהוא על פי החוק 50,000 ש"ח מה השלבים שעל פיהם עלי לפעול? תודה יוני