משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותרכישת IPHONE תקול והתהליך הקלוקל מאז
חזרה לפורום

רכישת IPHONE תקול והתהליך הקלוקל מאז

רוע
רועי

המכשיר IPHONE 6 PLUS נרכש מסניף KSP אילת ביום רביעי 8/7/15, ביום שישי 10/7/15 גיליתי כי ה GPS במכשיר לא תקין, ביום ראשון, 12/7/15 התקשרתי לממש אחריות בKSP שהתנערו מכל קשר מאחר ורשום בחשבונית שהאחריות לא שלהם והפנו אותי לחברת מובייל בידי ישראל, משם התבקשתי למסור את המכשיר לבדיקה אצל טכנאי מטעמם בבאר שבע לאחר שראה כי אכן ישנה בעיה המכשיר הועבר ביום שלישי 14/7 לסניף המרכזי בחברה נוספת מטעמם בתאריך 19/7/15 קיבלתי אישור טלפוני מהסניף המרכזי על כך שאכן ישנה בעיה בGPS במכשיר משם המכשיר נשלח לחברה נוספת שמייבאת APPLE בתאריך 21/7/15, היום 23/7/15 9 ימי עסקים , לאחר שהתקשרתי כל יום לקבל פרטים עדיין לא קיבלתי תאריך יעד לסיום טיפול. אציין שהצהרתי בפניהם שאני מעוניין במכשיר חדש מאחר ומדובר בתקלת יצרן , אך הם עדכנו אותי שכנראה אקבל מכשיר חדש אבל לא באריזה המוכרת לנו אלה בשקית ללא אביזרים, החשש שלי שמדובר בהונאה ואני אקבל מכשיר מחודש במקום מכשיר חדש, ברצוני לשאול האם כל התהליך כאן נשמע תיקני יש לי שיחות מוקלטות של התהליך תודה רועי